Friss topikok

  • gy...: Kapsz a hozzászólásról emailt? (2023.03.29. 16:44) 10.20.
  • kutyáslány: Ez egy ilyen beszivecskezendo poszt. :-) (2018.06.23. 20:14) 06.20.
  • kutyáslány: Hogy vagy? Rendben vagy? Merre vagy? (2017.03.31. 08:40)
  • Vaga: Azok tényleg :) (2016.11.28. 18:59) 11.26
  • Vaga: EZ AZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Húzogatod jobbra? (2016.11.22. 19:38) 11.21.

2016.05.03. 10:32 winninger jolán

05.03.

Mielőtt leírnám, hogy szopóágon vagyok, összeszámlálom, mint szemöldökszálaim a tükörbe révedve, hogy azért kerek kis hét volt ez. Voltam színházban, Starbuckban, mézes latte macchiatót ittam, meg bringáztam nagyon sokat és futottam is nem annyira sokat, sütött rám a nap is és az élet gasztrofelfedezése folytatódott. Elköltöttem egy halom pénzt könyvre, végre kivégeztem Jane  Austint (és remélem érzed az analógiát), soha többet egy sort sem tőle, az a nő agyhalott. Aludtam rengeteget és ki is lehetnék simulva. De persze az élet félig teli pohara megint bekacsint, hogy félig üres legyen, mert a gyerekek felváltva adják a dózist, a kiütések pedig ad hoch jönnek, tök mindegy, mit eszem. Mondjuk a víz és napfény táplálkozásnál kevesebb. Nem ettem cukrot húsvét óta. Tejet a starbuckban egyszer húsvét óta, tojást valamikor egyszer, de összefüggésbe hoztam két rohadt nagy kiütéssel. Lisztet, glutént és puha, azaz nem fakéreg minőségű kenyeret, nem emlékszem mikor ettem. Kurvára elegem van. És az sem vigasztal, hogy futnak le rólam a kilók. A vérvételem jó lett, de mutatja az allergiát, amit ki kéne nyomozni és egy újabb vérvételre tapsoltak vissza, mert valamit nem tudtak kimutatni. Így újabb másfél hónap, mert időpont egy hónap múlva van vérvételre, éljen az egészségügy. P behúzott a málnásba, levágatta velem a haját, aztán drámakirálynőként büntetett. Andris konstans gyűlöli az iskolát és ezt minden reggel változatos eszközökkel elém is tárja. Általában este is. Mondtam nekik, néha osszák be, hogy melyik gyalul, csak hogy bírjam. Hol van kocsim, hol nincs. Ha nincs, bringázom, múltkor elmentem az Aldiba, ahol vásárlás közben elfelejtettem, hogy nem kocsival vagyok és már megvettem egy kisebb árukészletet (kicsi volt a hátizsák), mire leesett a probléma lényege. Vettem szatyrot, de fújt a szél. Az elsőkerekem háromszor kapta el a biocitromot és a bioalmát, ami a joghurttal keverve folyt a cipőmre és egészen hazáig az útra. Így, miközben alapvetően kettő másodperc alatt munkapontra kerülök és kiosztok bárkit, " minden tökéletes: a 19-es busz járhatna gyakrabban... " Örkény is megmondta.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://vasmacs.blog.hu/api/trackback/id/tr358682370

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása