Friss topikok

  • gy...: Kapsz a hozzászólásról emailt? (2023.03.29. 16:44) 10.20.
  • kutyáslány: Ez egy ilyen beszivecskezendo poszt. :-) (2018.06.23. 20:14) 06.20.
  • kutyáslány: Hogy vagy? Rendben vagy? Merre vagy? (2017.03.31. 08:40)
  • Vaga: Azok tényleg :) (2016.11.28. 18:59) 11.26
  • Vaga: EZ AZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Húzogatod jobbra? (2016.11.22. 19:38) 11.21.

2016.03.22. 18:58 winninger jolán

03.22.

Na most az van, hogy vagy leveszi a rontást rólam, aki rámtette, vagy kénytelen leszek kisakkozni, hogy mit ne egyek. Miután másfél hete kergetek csalánkiütést magamon, meggyanusítva minden helyet, hogy bogaras, mert tuti csípés, minden embert, mert tuti valami herpeszt rakott rám - az ideg - , vagy kiidegelt, mert nem bírom elviselni, szóval elmentem dokihoz, hogy a különböző fázisú kiütéseket azonosítsa. Már az ajtóban kiszúrta, hogy höhööö, mit ettem, mert ez kaja allergia, én meg azóta azon agyalok mi a franc ez. Mert semmi nem jut eszembe! Szerintem csak úgy, egyszerűen meguntam enni és ez lett belőle. Vagy a mégrosszabb hír, ha a porkávéra indultam be, mert anélkül komolyan, nem élet az élet. Pedig abból ittam az elmúlt hetekben eleget, most nem is tudom mivel tudom az örömforrást pótolni a gyárban. Mehetek vérvételre, pisivizsgálatra, allergiavizsgálatra. Így valósítottam meg a bridget jones valóságot, amikor a filmben kifejti arra a kérdésre, hogy mi a baj a szingli nőkkel, erre ő, hogy biztos kiütések vannak a ruhájuk alatt. Megérkeztem, ráadásul nekem a fejemen van... Bánatomban, miután este beveszem az antihisztamint, hogy mozdulatlanra lőjjön, belealszom egy-két vikingek részbe. Egyébként lélekben dán, vagy svéd vagyok, mert az egész hangulata a filmnek akkora... az isteneik, loki, odin, és a valhala, meg az egész meseviláguk... esküszöm az enyémek. Mondjuk nehezen indult be, mert b@szós kardozós, de végül kiderült, hogy csak kardozós, a csatajelenetek pedig az eddigi legjobbak, a zenével, vágással, és az a sok vééér és kétméteres északi, áááá. Szóval ezek mennek, a félretett pénzes köcsögöm kiürült, aztán picit visszatöltődött, még jó, mert drága az antihisztamin, a szexes köcsög pedig konstans pang, de ezzel a csalánkiütéssel még messzebb toltam a hódításaimat. Így kérem az illetékeseket woodoozzák vissza a rontást. köszi.

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://vasmacs.blog.hu/api/trackback/id/tr128517896

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása