Friss topikok

  • gy...: Kapsz a hozzászólásról emailt? (2023.03.29. 16:44) 10.20.
  • kutyáslány: Ez egy ilyen beszivecskezendo poszt. :-) (2018.06.23. 20:14) 06.20.
  • kutyáslány: Hogy vagy? Rendben vagy? Merre vagy? (2017.03.31. 08:40)
  • Vaga: Azok tényleg :) (2016.11.28. 18:59) 11.26
  • Vaga: EZ AZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Húzogatod jobbra? (2016.11.22. 19:38) 11.21.

2011.10.06. 13:09 winninger jolán

Írtsd a koszt!

Jolika néni perverz mód takarít. Itt volt nyolc órát és a lakás feléig jutott, néha összefutottunk és magát, vagy engem bátorított azzal, hogy nem lesz itt semmi baj, rendben lesznek a dolgok. Hát eddig tényleg nem voltak, mondjuk sosem toltam el a szekrényeket és a kanapét is csak ritkán, de amikor a karnist mesélte, hogy a Panna szobájában majd lekaparja róla a festéket, valami összetört bennem. Fertőben éltünk.

Egyébként uri dolognak tartottam a takarító nénizést, de be kellett látnom, hogy ránk fért. Viszont át kell értékelnem a dolgokat, mert tegnap este üldöztem az egész családot morzsákkal, papucsokkal, ruhadarabokkal. Eddig azt hittem, hogy a befektetett energiám jobban zavar, mint a kiadott pénz összege. Mondtam a gyerekeknek, hogy kiszámolom a morzsák és begyalogolt cipők utáni takarítás árát és kifizettetem velük, ha indokolatlanul összebarmolják a házat. Már csak rendes zsebpénzt kéne kapniuk. Panna egyébként rámnézett és azt mondta, hogy ez nem múzeum. Én meg ránéztem és eszembe jutott, amikor ugyan ezt mondtam anyámnak. Nincs új a nap alatt...

Egyébként Julika néni egy tündér, sajnos az első órában a takarítás lendületét látva eszembe jutott az Írtsd a koszt! című szám, és többször vissza kellett fognom magam, hogy két bekezdés között fel ne daloljak!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://vasmacs.blog.hu/api/trackback/id/tr783282405

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása