Friss topikok

  • gy...: Kapsz a hozzászólásról emailt? (2023.03.29. 16:44) 10.20.
  • kutyáslány: Ez egy ilyen beszivecskezendo poszt. :-) (2018.06.23. 20:14) 06.20.
  • kutyáslány: Hogy vagy? Rendben vagy? Merre vagy? (2017.03.31. 08:40)
  • Vaga: Azok tényleg :) (2016.11.28. 18:59) 11.26
  • Vaga: EZ AZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Húzogatod jobbra? (2016.11.22. 19:38) 11.21.

2011.06.24. 15:15 winninger jolán

at Lake Balaton

Visszatértem szinte a modemes korszakba, szigorúan munkaügyben szarakodok a nettel, mert lassú és drága is. Egyébként nincs is nagyon időm lógni a szeren, mert délelőtt főzök és dolgozom, a délután fő kérdése pedig az, hogy 4-6 gyerek hány gumimatracon fér el. Ma kissé zimankóra váltott, de oda se neki, hiszen itt a hétvége, a jó munkásember bőre is legyen megvédve a bőrráktól, nem? Lábjegyzetként majd megemlékezek a Lepkehimlőről is, meg arról, hogy a kistesók, ha betegek, akár a Balaton vizével is priznicelődnek, amikor már nem fertőznek, csak lázasak. De ez a ringy-rongy anya önvallomása lesz.

Ma reggel szembesültem a ténnyel, hogy betöltöttem a 35-öt. Tudja fene, hogy milyen érzés, néha nagyon elszörnyedek, néha meg szégyellem magam, hogy ilyen dolgokkal foglalkozom. Mert már nem köszönnek sziával a boltban, de még egy bizonyos nézetből fiatalnak számítok és egy szavam sem lehet. Gyönyörű, okos gyerekeim vannak, meg persze itt van Gy. is, a Remek Ember. Amire csak vágyom munkaügyben, szép csendben megvalósul és tulajdonképpen kevés olyan dolog volt az elmúlt három és fél évtizedben, amit nem kaptam meg. Igyekszem mindent elmondani (és leírni), mindenkinek, nehogy egyszer csak arra kelljen ébrednem, hogy valamit már soha nem mondhatok el. Ebből nem is bánok semmit, bár sokszor süketelésnek tűnt és nem ment át, nekem belülről jobb, legalább is azt hiszem… Már nem vagyok hamvas csirke, de még nem vagyok aszott sem annyira talán, nem vagyok hülye, mint tíz éve mondjuk, istenem, az nagyon naiv korszakom volt! Maradhatna így, örökre, de ebben a 35-ben már annyira benne van a visszaszámlálás, mint nő, mint fiatal. Még annyi mindent szeretnék, például, hogy szeressenek és gyűlöljenek aztán, valahogy ez a lángolás dolog nem hinném, hogy az évek alatt egyszer csak kialszik. Pedig mindig azt hittem, de nem csüggedek, majd mindent megírok egyszer…

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://vasmacs.blog.hu/api/trackback/id/tr543011606

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása