Friss topikok

  • gy...: Kapsz a hozzászólásról emailt? (2023.03.29. 16:44) 10.20.
  • kutyáslány: Ez egy ilyen beszivecskezendo poszt. :-) (2018.06.23. 20:14) 06.20.
  • kutyáslány: Hogy vagy? Rendben vagy? Merre vagy? (2017.03.31. 08:40)
  • Vaga: Azok tényleg :) (2016.11.28. 18:59) 11.26
  • Vaga: EZ AZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Húzogatod jobbra? (2016.11.22. 19:38) 11.21.

2010.11.23. 08:22 winninger jolán

Ünnepek

Ma talán egymásra találunk a fodrásszal, a baj csak az, hogy elmúlt minden ingerem, mert ugye levágtam magamnak. Nem baj, kiigazít...

Egyébként már egy hónapja karácsonyfák alatt ülök bent, mostanra olyan feszült lettem az egész dologtól, ahogy látom az ablakból hogy megpakolva hömpölyögnek kifelé az emberek. Ez a mesterséges gerejesztés, amit csak a vásárlással lehet kiiktatni, jól ki van ez találva. Mindig elmondom ilyenkor, hogy egy óra alatt megvagyok, ha nagyon szorul a hurok, de akkor is.

András különben feltette a nagy kérdést, ami annyira logikus, nem is értem, hogy a Panna miért nem kérdezett ilyet régen: "Anya! Mindannyian készülünk valamivel karácsonyra! Te miért nem csinálsz senkinek semmi?"

Ez volt az a pillanat, amikor meginogtam, hogy ledöntsem a misztikus falakat, így inkább csak nyeltem egyet, hogy a Jézuskának segítek. De önkritikát gyakoroltam, és elhatároztam, hogy valamit alkotok én is.

Lábjegyzetként, Panna és Gy. Már október végén munkálkodtak és van, amivel elkészültek. A hatás meg valahogy ellenkező, mert ettől is feszült leszek, tulajdonléppen tiszta neurotikus lettem. Ilyenek ezek az ünnepek.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://vasmacs.blog.hu/api/trackback/id/tr552467162

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása