Friss topikok

  • gy...: Kapsz a hozzászólásról emailt? (2023.03.29. 16:44) 10.20.
  • kutyáslány: Ez egy ilyen beszivecskezendo poszt. :-) (2018.06.23. 20:14) 06.20.
  • kutyáslány: Hogy vagy? Rendben vagy? Merre vagy? (2017.03.31. 08:40)
  • Vaga: Azok tényleg :) (2016.11.28. 18:59) 11.26
  • Vaga: EZ AZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Húzogatod jobbra? (2016.11.22. 19:38) 11.21.

2010.01.01. 14:57 winninger jolán

Másnap

Jaaaaj. Most mondhatnám, hogy soha többet nem iszom, de nem fogom.Mármint mondani. Mert jó volt, még akkor is, ha most csak suttogni tudok (mert igen, még mikrofon is volt a kezemben) és fáj a lábam (mert, igen, még táncoltam is). Arra azért különösen figyeltem, hogy véletlenül se keljek föl előbb, mint amíg nagyon szarul vagyok, kvázi átaludtam a másnaposságot. Most lezsibbadva ülünk, de a szilveszter igazán kiváló volt. Gyerekek is mulattak, mi is, még tűzijátékoztunk (tak) is. Csomó emberrel beszélgettem össze-vissza hülyeségeket, meg mélyenszántó dolgokat is, olyan jó volt találkozni a régi barátokkal.Is.Azért reggel megbeszéltük, hogy tegnap este az alkoholok beszélgettek egymással, szövögették a terveket ellenünk:)

Január van. Előttem lebegnek a határidők. Ideje dolgozni is.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://vasmacs.blog.hu/api/trackback/id/tr451637089

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása