Friss topikok

  • gy...: Kapsz a hozzászólásról emailt? (2023.03.29. 16:44) 10.20.
  • kutyáslány: Ez egy ilyen beszivecskezendo poszt. :-) (2018.06.23. 20:14) 06.20.
  • kutyáslány: Hogy vagy? Rendben vagy? Merre vagy? (2017.03.31. 08:40)
  • Vaga: Azok tényleg :) (2016.11.28. 18:59) 11.26
  • Vaga: EZ AZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Húzogatod jobbra? (2016.11.22. 19:38) 11.21.

2009.12.07. 13:03 winninger jolán

Eltévedések

A jó tájékozódó, akárhol van, akármit csinál, soha nem vész el. Az anyag sem, de az átalakul, én azonban nem tudok, max kiizzadni néhány milli stresszt, de szublimálni azért még nem megy, szóval csak eltévedni vagyok képest. Bárhol, bármikor. Régebben (nem annyira régen, amennyire szeretném), rendszeres volt a hazatelefonálás: hello, itt és itt vagyok, most gyertek értem, mert eltévedtem. (utoljára Gy. valahol lágymányos, vagy csepel környékén jött értem, mert féltem, hogy kifogy a kocsimból a benzin, nem szarakodtam tovább, leálltam és vártam sírva) Súlyos szituk azóta vannak, hogy vezetek, mert az út halad, én meg rajta, így több kilométeres benézések, elhagyott útelágazások szegélyezik az utamat. Az, hogy elég megpörgetni és elengedni, aztán rám csodálkozni, hogy fingom sincs, merre menjek tovább, egyértelmű, mióta a Tomorihoz közel, egy épület hátsó kijáratán jöttem ki, s már képtelen voltam beazonosítani magam. Nem változom. Ma súlyosan eltévedtem a szerkesztőségben, a hosszú, vékony, folyosók, lezárt tárgyalók, ezer kisszoba, nagyszoba között. Ezek mennek.

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://vasmacs.blog.hu/api/trackback/id/tr891580099

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

peppermint 2009.12.07. 14:56:56

Szerintem kérj a Jézuskától egy navigációs izékét. Egész jó kis kütyük vannak. Sokat tud javítani ezen a helyzeten. Épületen belül már más a helyzet, de azért fel a fejjel!

winninger jolán 2009.12.07. 15:11:49

viccelsz, ennyi pénzért ki van csukva, hogy felnőtt ajándékot kapjon. Fontossági sorrendet állítottam, egyelőre még hátul van a listán a jövő évi beszerzendők közül. A szétesett laptopot kell először pótolnom.

peppermint 2009.12.08. 11:45:43

Ja, én azt hittem, hogy a pink laptop már megvan és ezzel ez a pont ki van pipálva.
Bocsi! :-)
süti beállítások módosítása