Friss topikok

  • gy...: Kapsz a hozzászólásról emailt? (2023.03.29. 16:44) 10.20.
  • kutyáslány: Ez egy ilyen beszivecskezendo poszt. :-) (2018.06.23. 20:14) 06.20.
  • kutyáslány: Hogy vagy? Rendben vagy? Merre vagy? (2017.03.31. 08:40)
  • Vaga: Azok tényleg :) (2016.11.28. 18:59) 11.26
  • Vaga: EZ AZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Húzogatod jobbra? (2016.11.22. 19:38) 11.21.

2009.09.21. 11:43 winninger jolán

Egerek

Itt ülök a gép előtt és körmölök, amikor egyszer csak valaki kopogtat, olyan határozottan. Mi a fene, gondoltam, ki akar engem ilyen lehetetlen időben, amikor rájöttem, hogy a külvilág és köztem még van egy zárt kertkapu is, amit át kell hágnia a kopogtatónak. Hirtelen hasított belém a felismerés, hogy ez az egész olyan freddy krügeres és nem is tudtam, hogy akkor most befossak gyorsan, vagy reagáljak a dolgokra (bár a befosás is reagálás). Gondoltam inkább kinézek, ekkor azonban újabb kopogás jött, most valahonnan máshonnan, aztán valamit guríthatott is az illető maga-előtt, ami körülbelül akkora lehetett, mint egy dió. Ja, csak az egér, dőltem rögtön hanyatt, aztán az jutott eszembe, hogy milyen humánusak vagyunk mi, még etetjük is azt a szegény jószágot. Mert az egérfogón, ami úgy munkálkodik, hogy véletlenül se essen kár a rágcsálóban, úgy átette magát, mintha a kutya mellé tettem volna ki a vacsoráját, sorban. Szóval senki nem akart rám törni, csak az egerünk adott életjelet. Ez mondjuk még mindig jobb, mint amikor hajnalban készül leesni közénk a padlásról.

3 komment

Címkék: win


A bejegyzés trackback címe:

https://vasmacs.blog.hu/api/trackback/id/tr791396486

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gy.. 2009.09.21. 12:26:06

Ha gondolod, megpróbálok egy olyan egérfogót, ami nem annyira humánus, mint a mostani, de még mindig nem csapja agyon az egeret. így lesz esélyünk őt elengedni a patakparti kiserdőben.

monsterwoman1 2009.09.21. 20:40:44

fél dióra dunsztosüveg egyik széle ráhelyez.Tuti módszer. A csapdaállítás után 10 perccel biztosan ott köröz a mauz az üvegben.

Gy.. 2009.09.22. 13:11:01

Délután kipróbálom, ha gyors a siker, mehetünk a gyerekekkel egeret eregetni az erdőbe.
süti beállítások módosítása