Friss topikok

  • gy...: Kapsz a hozzászólásról emailt? (2023.03.29. 16:44) 10.20.
  • kutyáslány: Ez egy ilyen beszivecskezendo poszt. :-) (2018.06.23. 20:14) 06.20.
  • kutyáslány: Hogy vagy? Rendben vagy? Merre vagy? (2017.03.31. 08:40)
  • Vaga: Azok tényleg :) (2016.11.28. 18:59) 11.26
  • Vaga: EZ AZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Húzogatod jobbra? (2016.11.22. 19:38) 11.21.

2017.11.30. 09:02 winninger jolán

2017.11.30.

come back, oh yeah:)))) az igazság az, hogy nagyon nyomasztott a lelkiismeret, mégis csak nyomon tudják követni az utódaim, hogy a köbüki milyen burleszkben játszott. Én például nagyon örültem volna, ha valamelyik felmenőm gondolatait elcsíphettem volna, de egye bánat.

Szóval az van, hogy minden ötös:)) Jó, persze a munka még mindig sok, és én még mindig vikike vagyok, aki 2 havonta szerelembe esik, meg kétségbe és hetente váltom meg a világot és felváltva sírok és nevetek magamon de most (is) nagy elhatározást tettem. Nyugodtság, komolyság (brhhhhmuhaha), zárt lábak, nem rohanunk sehová, az elmúlt vad fél évből tisztulás:)))))))))))))))

A gyerekek szépek és okosak, Panna szerintem az érettségi mellé kap egy diplomát is, vagy kettőt, de nem baj, majd az öccsének odaadja, aki viszont linkel konstans. Az utóbbi készül a felvételijére, a készül persze erős túlzás és azt hiszem, az esélytelenek nyugalmával célozzuk meg természetesen az ország legjobb gimijeit, mert bunderas nem alkuszik:) és egyébként neki mindig minden bejön:)

ui: ülök a munkahelyemen, áll előttem az egyik kollééééga, reggeli csitcset, az agykapacitás még mindig ez: agyfasz, ja herélnek itt, mi a fasznak.... mennének a retkesbe, de geci, vágod....

Anyám büszke lenne rám:DDDDDD

Rock'n' Roll

ui: ÉLJENEK AZ ANDRÁSOK:) Újabb lego adventi naptár:))))

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://vasmacs.blog.hu/api/trackback/id/tr4013405571

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása