Friss topikok

  • gy...: Kapsz a hozzászólásról emailt? (2023.03.29. 16:44) 10.20.
  • kutyáslány: Ez egy ilyen beszivecskezendo poszt. :-) (2018.06.23. 20:14) 06.20.
  • kutyáslány: Hogy vagy? Rendben vagy? Merre vagy? (2017.03.31. 08:40)
  • Vaga: Azok tényleg :) (2016.11.28. 18:59) 11.26
  • Vaga: EZ AZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Húzogatod jobbra? (2016.11.22. 19:38) 11.21.

2016.05.10. 20:29 winninger jolán

05.10.

Azt álmodtam, hogy valaki, aki egyszer fontos volt, adott egy papírt tele számításokkal. Volt rajta szöveg is, én meg néztem, mint a güzü, persze akkor tudtam, hogy mit és miért, de amikor felébredtem, nem értettem. Olyan volt, mint egy matek röpi, voltak rajta szögek, meg 45 fok, vagy valami hasonló, ami háromszög, vagy lejtő (?), vagy piramis, vagy passz, hogy mi, és mellette leírás, kicsit hosszabban. Remélem álmomban beépült, mert így cseh kettő, szóval lehetett volna egy kicsit konkrétabb az illető. Erről csak a patkómágnesről szóló fizika dolgozatom jut eszembe, amire lerajzoltam kínomban egy lovat és a patkóját, valamint Gerald és Lorenzo Durrel idézeteket írtam hozzá...de ezt már írtam itt is, szóval már csak magamat ismételgetem.

ui: 5 nap non stop meló. Remélem királylányként tudok bent viselkedni és senkinek nem eszem le a fejét. Még vasárnap sem. Még akitől kiver a ragya, annak sem. És nem fog kiverni a ragya. Pont.

ui: a fizika dogám egyébként 4-es lett. Lehet, hogy a tanáriban anno szavaztak és az eszmei érték győzött:)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://vasmacs.blog.hu/api/trackback/id/tr468703026

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása