Friss topikok

  • gy...: Kapsz a hozzászólásról emailt? (2023.03.29. 16:44) 10.20.
  • kutyáslány: Ez egy ilyen beszivecskezendo poszt. :-) (2018.06.23. 20:14) 06.20.
  • kutyáslány: Hogy vagy? Rendben vagy? Merre vagy? (2017.03.31. 08:40)
  • Vaga: Azok tényleg :) (2016.11.28. 18:59) 11.26
  • Vaga: EZ AZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Húzogatod jobbra? (2016.11.22. 19:38) 11.21.

2016.03.24. 23:12 winninger jolán

03.24.

mivel elkaptam ezt a most divat köhögős szart, hát már fulladok is. Nincs itthon szteroid spray és rohamspray sem, mert 2012-ben lejárt mindegyik, de csak a tüdőgondozóban írják fel, ahová hetek bejutni. Kurvaanyjukat. Mondjuk ez azért motivál, hogy talán megúszom szteroid nélkül, de nagyon készen vagyok, így folyton vívodom hogy elrohanjak-e az ügyeletre, vagy marad a szívószálon át levegőszés.. Szedem az antihisztamint, vakarózom és közbebn ugatok, egyszóval készen vagyok mint a lecke. Utoljára öt éve voltam így, szanaszét betegen és fulladozva, és akkor múlt el minden, amikor gyökeresen változtattam az életemen. Hát azt tudjuk, hogy meddig jutottam, de a konklúzió az, hogy egy eddig jó úton voltam. Csak most nem. És azt álmodtam, hogy egy hang határozottan kijelentette, hogy az orrod előtt van akit keresel, aztán felébredtem. Klassz, mielőtt megfulladnék, kurva jó lenne, ha rájönnék ki az. Vagy az se baj, ha a másik jönne rá, mert egyelőre a totális érdektelenség vesz körül. Az első mindenesetre, hogy rájöjjek, mibe fulladok bele és kitől viszketek. Mert bár az utóbbira lenne tippem, de amikor ma kimondtam, hogy tőle, úgy belémvágott, hogy mit érdekel igaziból, hát kurvára nem... még két nap nonstop gyár, utána feltámadás. És tényleg:DDD

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://vasmacs.blog.hu/api/trackback/id/tr508524414

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása