Friss topikok

  • gy...: Kapsz a hozzászólásról emailt? (2023.03.29. 16:44) 10.20.
  • kutyáslány: Ez egy ilyen beszivecskezendo poszt. :-) (2018.06.23. 20:14) 06.20.
  • kutyáslány: Hogy vagy? Rendben vagy? Merre vagy? (2017.03.31. 08:40)
  • Vaga: Azok tényleg :) (2016.11.28. 18:59) 11.26
  • Vaga: EZ AZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Húzogatod jobbra? (2016.11.22. 19:38) 11.21.

2016.02.25. 23:27 winninger jolán

02.25.

megtörtént, amitől régóta rettegtem, a benzinkúton fizetéskor kiderült, hogy nem tudok fizetni. Az úgy volt, hogy hetekkel ezelőtt elhagytam a bankkártyám és most munkába rongyolva, a percekkel harcolva úgy döntöttem, hogy akkor felavatom a zsír új kártyát tankoláskor. Büszkén vettem elő, persze kp nem volt nálam, mert ahhaa, minek, erre faarcú muki közli, hogy nincs rajta fedezet. Kurva életbe, ekkor esett le, hogy amikor letiltattam a kártyát, kivettem egy lendülettel az összes pénzt. Sebaj, megtörtént, amitől eddig féltem, felvettem a faarcot és hazaügettem. Gyalog. Tüdőm majd kiszakadt, újabb tanulság, tényleg mozogni kéne. Mert eddig duzzogva azt terveztem, hogy le van tojva mindenki, hát felhízom malaccá, de most asszem inkább júniusig nem eszek. Sztorit összegezve, csodálkozom, hogy gyerekeket nem hagytam még el valahol.  A mai nap zárásaként, mikor is K sztoriban volt bent, hogy de jó éjszakája volt, huncut kacsintással, majd nyomatékosította ezt egy taszajtással, hogy a kávé végigdőlt rajtam, arra gondoltam, hogy igazán bekaphatja, kávés is lettem és amúgy is én lettem az ezeréves szűz, nekem mondja. Ja és nem január van, hanem már február, egy hétig tévedésben voltam. Ezek mennek. Szopóroller burleszk. 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://vasmacs.blog.hu/api/trackback/id/tr338420118

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása