Friss topikok

  • gy...: Kapsz a hozzászólásról emailt? (2023.03.29. 16:44) 10.20.
  • kutyáslány: Ez egy ilyen beszivecskezendo poszt. :-) (2018.06.23. 20:14) 06.20.
  • kutyáslány: Hogy vagy? Rendben vagy? Merre vagy? (2017.03.31. 08:40)
  • Vaga: Azok tényleg :) (2016.11.28. 18:59) 11.26
  • Vaga: EZ AZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Húzogatod jobbra? (2016.11.22. 19:38) 11.21.

2015.05.26. 15:11 winninger jolán

május 26.

Ha eddig Tolsztoj, hát most Paszternak. Utoljára akkor varázsolt el így könyv, nem is a mondanivalójával, hanem a képszerűségével, ahogyan az érzéseket elémpakolja, mindenféle cikornya és giccs, túlbeszélés és lírikus ködösítés nélkül, szóval Spiró Fogsága volt ekkora flash. Urival, most meg Zsivagóval. Azokkal a labdákkal, amiket feldob, de senki előttük még így sosem, és végül nekem kell újra értelmezni, gondolkodni rajta, mert nem rágja a számba. Más látásmód, más megközelítések. Hiába, orosz, na...

Szöges ellentéteként kikérdeztem Pannát töriből, ami abból áll, hogy van egy papír, amin számomra teljesen ismeretlen meghatározások és események, valamint szereplők vannak. Mutogatom, Panna köpi, ki, mikor, miért. Ezt ő akarja, én csak hülyének érzem ettől az egésztől magam. Például itt van Földnélküli János, akitől röhögőgörcsöt kaptam, mondom Pannának, ez pont beleillik a sorba, hogy..."jo, jo jobbágy jani, trianon tagadó tibi, alias 3T,... népi betyárok...szevasztok..." és itt jön majd ... Földnélküli jános, szevasztok.. (Belga, magyar nemzeti hipp-hopp....). Néz rám Panna, de anya még kérdezz, miközben Andris hátulról anya gyere már Modern  családot nézni, és mivel teljességgel oktalan, hogy fárasszam a nagyon okos gyerekemet, hát megyek. És közben nagyon, de nagyon ostobának érzem magam, szóval ne kérdezzétek ki a gyereket soha:))))

ui: és még azt akartam mondani, hogy én ezt a détótkrisztát annyira megütném, de komolyan. Ez az üzenet a negyvenes nőknek, hogy ala natur, hát ok. De most menjem már kriszti végig a tarcsai tescoban és nézze meg a negyvenes nőket, vagy akár a harmincasokat is, akiknek áldás egy kis smink és egyáltalán, emebriség elleni bűn lenne elhitetni a nőkkel a mai világban, hogy nem kell semmi, csak ahogy természet anyánk kipottyantott. Mert sajnos kell. Különösen annak a rétegnek, aki nem jut el a kozmihoz havonta hámlasztani, meg arcmasszázsra és a tököm tudja hogy még mire és akik reggeltől estig robotolnak és a szemük alatt akkora táska van sötét csíkkal, hogy kriszti a tatyóba pakolva elmehetne fireznébe a cuccal. Szóval bírom én a természetességet, sztem én sem vagyok egy műnő, de amit ez a vonal képvisel, nagyon messze van a valóságtól...Vagyis nem, mert az a bizonyos 10 százalék biztosan kajálja. Na jó, adok esélyt még a génjeinek is...

Viki. 38 éve a földön. És kép nincs, mert nem látszom ki a szeplőből:DD  

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://vasmacs.blog.hu/api/trackback/id/tr97492916

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása