Friss topikok

  • gy...: Kapsz a hozzászólásról emailt? (2023.03.29. 16:44) 10.20.
  • kutyáslány: Ez egy ilyen beszivecskezendo poszt. :-) (2018.06.23. 20:14) 06.20.
  • kutyáslány: Hogy vagy? Rendben vagy? Merre vagy? (2017.03.31. 08:40)
  • Vaga: Azok tényleg :) (2016.11.28. 18:59) 11.26
  • Vaga: EZ AZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Húzogatod jobbra? (2016.11.22. 19:38) 11.21.

2014.12.05. 22:39 winninger jolán

Bögre

Idén elhatároztam, hogy mennyire cuki lenne már, ha bögrét is kapnának a gyerekek a télapótól. ÁÁ, egy picit sem gondoltam magamra is, mert a cég tele van a bögréinkkel és a múltkor valaki felháborodott bent, hogy miért nincs begy sem, azért apám, mert hazavittem őket. Na mindegy, piciségek mellé, két bögre lesz, sínen vagyunk, de sajnos időm megint nem volt, bár megvettem mindent, a két rohadt bögrét nem. Nem baj, majd anyám, mondja, ő elintézi, szuper. Tudod, gyermeteg legyen, az a lényeg, hát tudja. Levettem a kezem az ügyről, s minekután tegnap hajnal kettőre értem haza a gyárból, reggel csak annyira voltam képes, hogy kinyögjem az ágyból, hogy megvette-e. Meg hát, és már hozta is, két sima bögre, baszki, felébredtem két pillanat alatt, hogy az istenbe tegyem ezt be az ablakba, jó hogy nem kanálkészletet kapnak. Hagyd, majd elintézem, és bedagadt szemekkel, munka előtt berongyoltam az Árkádba, hogy megvegyem a két nyomorult bögrét, már bántam, hogy kitaláltam. Egy rohadt olyan bögre sem volt, amire gondoltam, így vettem két futottak még típusút. Aztán, mire beértem a gyárba, úgy éreztem, hogy az a kettő se elég jó, mert hát ha már bögre, azért az vágjon oda. Így vettem két télapó hangulatút, megnyugodva. Este aztán, amikor tettem be a cuccokat az ablakba, jön anyám, várj, hozom a bögréket. Csak néztem rá, hogy mi van?!, Hát az van, hogy nem találta a blokkot, így a két régi mellé vett két másik bögrét, így ketten összesen nyolc darabot vettünk 24 óra alatt. Mit nekünk pizsama, vagy papucs, egy jó bögre mindig jól jön. Azt hittem meghalok, úgy röhögtünk...

ui: És elérkezett a pillanat, hogy egy gyerekem sem hisz a télapóban. Elég hervasztó, asszem, most már az a rész jön, amikor a muskátlit locsolom és főzőtanfolyamra járok....

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://vasmacs.blog.hu/api/trackback/id/tr596961015

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása