Friss topikok

  • gy...: Kapsz a hozzászólásról emailt? (2023.03.29. 16:44) 10.20.
  • kutyáslány: Ez egy ilyen beszivecskezendo poszt. :-) (2018.06.23. 20:14) 06.20.
  • kutyáslány: Hogy vagy? Rendben vagy? Merre vagy? (2017.03.31. 08:40)
  • Vaga: Azok tényleg :) (2016.11.28. 18:59) 11.26
  • Vaga: EZ AZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Húzogatod jobbra? (2016.11.22. 19:38) 11.21.

2014.11.03. 21:52 winninger jolán

kritika

Esti beszélgetés, melyből kiderül, a kamasz a legnagyobb kritikusunk.

Későn estem haza, DOS alatt futottam, de azért próbáltam magam összeszedni. Egy gyors füzetborításra is futotta, csak egy kicsit remegett meg a kezem, amikor rá kellett írnom, hogy ööö, harmadik aa, bár azért rákédreztem. Pancs ezután érkezett rajzról, le volt törve, mint a bili füle, mert nem annyira sikrült egy dolgozata. Ugye nem haragszol rám és néz boci szemekkel, erre próbáltam nem olyan lenni, mint néhányszor, nehogy leegyem szegény fejét, mert nem hibátlan valamiben. Asszem túl jól sikerült, miszerint, Pannácska, majd akkor haragszom, mondtam, ha lelépsz egy negyvenes taxissal, és terhesen jössz haza három négertől. Bennakadt a szusz, így próbáltam finomítani, hogy nekem is volt egy ennyi idősen már rosszabb jegyem (wow), de nem ezen múlik, mégis csak az lettem, ami akartam. Itt Pannánál elszakadt valami. Tehát te mindig is a Csepel Művek hátsó sarkában akartál mindenes lenni. Szóval ez van, hiába mondtam, hogy engem ettől függetlenül az írás determinál, de most nem arra van szükségem, itt már röhögtünk, én kicsit kínomban, mert hát igaza van. De enni kell, és most igazán minden ág húz, még akkor is, ha jelenleg nem szeretek annyira bejárni. Mert így van ez, mindenki a saját dolgainak a kovácsa, ezt is én főztem. Zárásként azért még dobtam rá egy lapáttal, hogy hát ez egy ilyen év, mert nyolcadikos vagy, (ugye?és azért még ránéztem segítségkérően). Végül elkullogtam a kémia köpenyével, hogy kivasaljam, de anya, nem kell, áá, aztán, amikor már végeztem, na, most akkor nőnek érezted magad, kérdezte angyali arccal. De azért köszi...

Andris zárta az estét, aki valamiért rákapott a híradóra, pedig direkt kerülöm. Egy egyszerű kérdés a gyereknek, mi volt ma? Komoly, semmitmondó arc, legózás közben. Kevesebb támogatást kapnak a munkanélküliek...

Van kérdés?:)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://vasmacs.blog.hu/api/trackback/id/tr976861329

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása