Friss topikok

  • gy...: Kapsz a hozzászólásról emailt? (2023.03.29. 16:44) 10.20.
  • kutyáslány: Ez egy ilyen beszivecskezendo poszt. :-) (2018.06.23. 20:14) 06.20.
  • kutyáslány: Hogy vagy? Rendben vagy? Merre vagy? (2017.03.31. 08:40)
  • Vaga: Azok tényleg :) (2016.11.28. 18:59) 11.26
  • Vaga: EZ AZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Húzogatod jobbra? (2016.11.22. 19:38) 11.21.

2014.02.02. 22:26 winninger jolán

feb. 2.

Ha valamiben nincs kecmec, akkor hirtelen elrendeződnek a dolgok. Gyerek szerintem még ilyen gyorsan nem gyógyult, mint Andris, a reggeli fülfájás is visszahőkölt, annyira nem tudtam elképzelni, hogy csóri még hétfőn is itthon maradjon. Persze csak azért, mert nem igen lenne kivel, mert annyira röhejes, hogy kb. 2 hónapig hobbimunkás voltam, de amikor már eszi, nem eszi mennem kell, ház izé... Mondjuk pont így vagyok a pénzzel is. Nyilván csak azért van mindig pont annyi, amennyi kell, mert egyszerűen nem tudok vágyni vagyonokra. Ha tudnék, lehet, hogy dőlne a lé... Na már most, az érzelmek viszont olyanok velem, mint a ragacsos kulimász, ha egyszer jönnek, hát beléjük ragadok. Hiba. Amiről eddig azt hittem, hogy a problémák elkerülése végett valaminek az ignorálása, ha a homokba dugom a fejem - és most ebbe a körmondatba belezavarodtam, de figyeljétek meg, hogy kijövök belőle - szóval egyszerűen csak leszarom üzemmódra kell kapcsolni.

Anyám mondjuk ezt pont nem jól tűri, nála valami új dolgot kell kitalálni, a gyerekeket meg csak nem szarhatom le, így marad a lapassion. No, ennek a részével pont nem lesz baj, nagy űrt nem hagyok magam körül, kiválóan leszarhatok bárkit, nem igen vennék észre:DD Ha most hirtelen mondanom kellene három dolgot, amire nagyon vágyom, de úúúgy istenigazából, hát ööööö.. és ööööö... Így hát elképzelhető, hogy ez itt a baj, fingom nincs, hogy mit szeretnék. Leginkább bort, búzát, békességet. A bor ebből megvan, kissé már fogy, a búza csírázásra vár, de folyton berohad, a békesség pedig... Van a Pannának egy befőttes üvege, nagy betűkkel rajta, hogy dreams, a kád mellett figyel. Üres, mert ő kivette a saját kívánságait az üvegből, ugyanis Andris kivette és elolvasgatta őket. Itt jegyzem meg, hogy teljesen normális öcsi üzemmód:D Én hetek óta szemezgetek a befőttesüveggel, hogy mit is dobáljak bele... Az első persze a szerelem volt, mert lélekben ugye még mindig kamasz vagyok. Aztán a második is és a harmadik is. De mivel nyomokban van még bennem belső tartás (ma kiderült, hogy éppen hogy csak nyomokban, nem vagyok képes egyenes derékkal kiszállni semmiből ugyanis) tehát nem dobáltam tele pici szívecskékkel a befőttesüveget.Második hiba! Még akkor is ha képes vagyok még mindig kocsik szélvédőjére szivet rajzolni, de never mind! Egyszer majd az enyémen is lesz biztos:)  Szóval visszakeresve az elveszett fonalat, bele fogok dobálni a köcsögbe olyanokat is, hogy péénz! Meg tengerpart, fehér homokkal. És piros körömcipő, vagy mittudomén! De a tenger, meg a hegyek, igen, sok hegy... és sok, sok sex, bocs:) ezeket mind felírom... Hogy teljes legyen a kép, a tükrömet az ágy alá toltam arccal lefelé. Most várom, hogy jól aludjak. Igazából teljesen elhiszem, hogy ez hatni fog. Vagy hét...

Hát mára ennyi... hogy is szokta mondani főnököm? Az nem baj, ha fülig ér a szar... csak ne hullámozzon! Nos, mostanában szokott. Most már pedig nem kéne...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://vasmacs.blog.hu/api/trackback/id/tr805794803

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása