Friss topikok

  • gy...: Kapsz a hozzászólásról emailt? (2023.03.29. 16:44) 10.20.
  • kutyáslány: Ez egy ilyen beszivecskezendo poszt. :-) (2018.06.23. 20:14) 06.20.
  • kutyáslány: Hogy vagy? Rendben vagy? Merre vagy? (2017.03.31. 08:40)
  • Vaga: Azok tényleg :) (2016.11.28. 18:59) 11.26
  • Vaga: EZ AZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Húzogatod jobbra? (2016.11.22. 19:38) 11.21.

2012.01.30. 17:29 winninger jolán

Olvasókönyv

Be kell vallanom, hogy a könyvolvasó első hulláma után újra perverz élvezetem lelem a rendes könyvekben. A változás annyi, hogy sajnálom a pénzt rendes könyvre, így a könyvtárat látogatom lelkesebben. Steinbeck után szülői kötelességként Szent Johanna gimibe merültem el, ami Rosszkedvünk tele után határozottan üdítő volt. Kicsit gimis voltam megint és elhatároztam, hogy mind az öt részt kiolvasom, aztán az első után vadabb vizekre eveztem. Egyébként meg kell jegyeznem, hogy Steinbecknek biztosan volt valami lelki nyomora, de még mindig szeretem. Kivettem a Csokoládét, ezzel elvoltam egy darabig, inkább a hangulata volt jó, el is határoztam, hogy kávézós csokiboltot nyitok. Kivégezve Máraihoz nyúltam, amit nem szeretek, mert ömlengős, de a Gyertyák csonkig égnek azért rendben volt. Hamar kivégeztem, most pedig Tetovált lányozom és olyan szinten beszippantott, hogy elhatároztam, svéd leszek. Még nem tudom, hogyan, lehet, hogy csak IKEA fun leszek, és sokat olvasunk Petson és Finduszt, de különös vonzódásom lett az északi népek felé. Úgy tűnik, befolyásolnak az olvasmányaim. Addig jó, amíg nem az Amerikai pszichot olvasom...

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://vasmacs.blog.hu/api/trackback/id/tr563977560

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aJeti 2012.02.21. 11:04:15

hi,
ó, a szent johanna gimibe én is járnék szívesen :)

majdnem uezt az utat járom...hanem a többi svéd krimiíróval megismerkedtél-e már? azok se rosszak...

winninger jolán 2012.02.29. 10:54:18

A százéves ember, aki kimászott az ablakon és eltűnt? :)))
süti beállítások módosítása