Friss topikok

  • gy...: Kapsz a hozzászólásról emailt? (2023.03.29. 16:44) 10.20.
  • kutyáslány: Ez egy ilyen beszivecskezendo poszt. :-) (2018.06.23. 20:14) 06.20.
  • kutyáslány: Hogy vagy? Rendben vagy? Merre vagy? (2017.03.31. 08:40)
  • Vaga: Azok tényleg :) (2016.11.28. 18:59) 11.26
  • Vaga: EZ AZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Húzogatod jobbra? (2016.11.22. 19:38) 11.21.

2011.09.09. 17:09 winninger jolán

Kulcskérdés

Túl vagyok egy leadáson, szóval kezd tisztulni a fejem. Tegnap reggel volt egy kis mélypont, pont gondolkodtam rajta egyik nap, hogy ha a kertkapu minket minősít, akkor laposkúszásban közlekedhetünk az utcában. Nekünk ugye csak egy kapunk van, nincs kerítés front, csak egy hosszú nyeles rész befelé. Ciki, vagy nem, ez az utolsó, amire energiám van, szóval a "kicsit gáz" és a "fiatalos" lakatlan kategóriában van. De mindez lényegtelen, egyszerűen nem funkcionál, mert kulccsal ember legyen a talpán, aki kinyitja. Az emlékezetes kocsisikálás után ráadásul elvágtam a kezem, pont ott, ahol erőt kéne gyakorolnom a kulcsra. Szóval reggel rongyoltunk Pannával, erősen késésben. Éppen jött a kajakihordó nő is, ő kint, mi pedig bent szerencsétlenkedtünk a zárral, anyázva, aztán a szomszéd pasas szabadított ki minket.  Este mondtam Gy-nek, hogy egész jól néz ki, mármint a szomszéd, most, hogy közelről megnéztem. Erre rámbámult és tapintatosan közölte, hogy húzzak el bulizni valahová, mert igen beszűkültem.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://vasmacs.blog.hu/api/trackback/id/tr533214075

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása