Friss topikok

  • gy...: Kapsz a hozzászólásról emailt? (2023.03.29. 16:44) 10.20.
  • kutyáslány: Ez egy ilyen beszivecskezendo poszt. :-) (2018.06.23. 20:14) 06.20.
  • kutyáslány: Hogy vagy? Rendben vagy? Merre vagy? (2017.03.31. 08:40)
  • Vaga: Azok tényleg :) (2016.11.28. 18:59) 11.26
  • Vaga: EZ AZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Húzogatod jobbra? (2016.11.22. 19:38) 11.21.

2011.06.06. 16:11 winninger jolán

Weekend

Az elmúlt három napot mindenki ma próbálja kipihenni, kisebb nagyobb sikerrel. Pann reggel szerintem valamikor a második óra magasságában ébredt fel, Andrist viszonyt az álmosság ellenére kivetette az ágy hétkor, hogy ennek következtében egész nap kovályogjon. Az ovi pedig zárva. Én próbálok dolgozni, valamit szerdáig összeütni, ráadásul in english. Jaj.

Egyébként pénteken a megbeszélésről már arra jöttem haza, hogy András lázas. Nagyon. Esére mégjobban, de hűtöttem a hangulatot, ugyan, ő ilyen magas lázas fajta, és különben is, a vasárnapi szülinapot ebolával együtt is megtartom mert már egy meghívottat sem tudok lemondani, szégyen ide, vagy oda, a lázcsillapító a barátom. A szombati fellépésén még vívódtam. Aztán este az istenért sem tudtam levinni 38,5 alá a lázát, 39,2-nél már ideges voltam, amikor pedig kiokádta a lázcsillapítót és túl voltunk egy hűtőfürdőn, felnyaláboltam, és bevittük a heim pálba (tudjátok, a hely, ahová minden szülő csukott szemmel eltalál). Mert hogy fingom nem volt, mi legyen a következő lázcsillapító lépés. 11 éves szülői tapasztalatomra aztán jól rácáfolt Andris, mert az hagyján, hogy az ügyeletről egy levél Algopirinnel hazaküldtek, mert hogy nem látni smemit a gyerek szájában, de másnap reggel láztalanul kelt és azóta sincs, mégcsak hőemelkedése sem. 

Így eljutott a naaagy varázsovis fellépésre, igaz, majdnem lecsúszott, mert azt hittem, hogy négykor kezdődik, erre kiderült, hogy háromkor. Ez véletlenül háromnegyed háromkor derült ki, így nem volt idő szarakodni olyannal, hogy nadrág keresés és vasalás, csak az inget tudtam előkotorni. De legalább láttam a színpadon, hogy éppen hol van, még messziről is, a sok fekete naci között...

A szülinapot is levezényeltük, míg Gy. és Panna osztálykirándult, addig, mama és én a hét gyerekkel báboztunk. Jól sikerült, Andris olyan nagyon boldog volt, szóval jó, hogy tartottunk végül bulit. Igaz, kétszer lebontottam és visszaraktam a kerti dekorációt, lampionokat, lufit, szülinapi feliratot, mert kétszer indult neki a vihar. Este aztán nem kellett altatni... 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://vasmacs.blog.hu/api/trackback/id/tr652961823

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása