Friss topikok

  • gy...: Kapsz a hozzászólásról emailt? (2023.03.29. 16:44) 10.20.
  • kutyáslány: Ez egy ilyen beszivecskezendo poszt. :-) (2018.06.23. 20:14) 06.20.
  • kutyáslány: Hogy vagy? Rendben vagy? Merre vagy? (2017.03.31. 08:40)
  • Vaga: Azok tényleg :) (2016.11.28. 18:59) 11.26
  • Vaga: EZ AZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Húzogatod jobbra? (2016.11.22. 19:38) 11.21.

2010.11.12. 10:48 winninger jolán

Betegség

Az van, hogy annyi mindent akartam írni, de mire befejeztem az egyik cikket, addigra felment megint a lázam és a tökömnek van energiája a gép előtt ülni. Ráadásul péntek van, ami azt jelenti, hogy mindjárt mehete Bundiért. Az eddigi péntekekből tanulva, a délutáni itthoni senyvedés miatt, gondoltam házon kívüli programot csinálunk, ennek most a betegség miatt lőttek, konkrétan pisilni is vánszorogva megyek. A doki pedig csak hétfőn lesz, csak remélni tudom, hogy addig nem fulladok meg és nem visz el a láz.

Egyébként nem tudom, hogy miért gondolom, hogy most nem gyógyulok magamtól, talán a családi előzmény, hogy mindenki Augmentint nyalt, arra ráadásul allergiás is vagyok, szóval mindegy. Két és fél éve nem szedtem antibogyót, még az öt napos 39 fokos láznál sem, sőt, még dokihoz sem mentem. Punnyadok, ahogy öregszem.

Különben meg örülök, hogy ma legalább itthonról írok, tegnap elfelejtettem elvinni az algoflexet, olyan szarul voltam, hogy húú. Na, ennyit magamról, vár a gyár.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://vasmacs.blog.hu/api/trackback/id/tr842444022

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása