A jó reklám, legalábbis a szerethető meghagyja az olvasónak fogyasztónak az észlelés örömét. Örülünk, ha azonnal megértjük a poént, de akkor is, ha csak később. Ha nem értjük meg, vagy annyira egyszerű, hogy nem kell megérteni, akkor az üzenet nem érte el a célját, hogy szórakoztató legyen.
Szerintem a blog is ilyen. Ha mindent kifejtünk, nem lesz érdekes, csak olvasmányos. Persze olvasni jó.
- Bundi most először nem akart bemenni a varázsoviba.
- Rajtunk kívűl álló körülmények nem teljesen tökéletesek
- Mostanában sajnos sokszor veszekedtünk.
- A kutya is depressziós
- Az önerőből elért szakmai és anyagi sikereket mások könnyen lekukázhatják, s nem is tudnak róla mit tesznek.
- Ha azt mondjuk valamiről, hogy jó, hogy nem baj, attól az még nem jó, baj de szeretnénk, ha más mást gondolna.
- Látom a fényt, de ez most a vonat vagy az alagút vége?
- Nincs baj.
- Sokáig gondolkodtam, hogy ez a bejegyzés megjelenjen-e, hozzászólhassatok-e
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe: