Friss topikok

  • gy...: Kapsz a hozzászólásról emailt? (2023.03.29. 16:44) 10.20.
  • kutyáslány: Ez egy ilyen beszivecskezendo poszt. :-) (2018.06.23. 20:14) 06.20.
  • kutyáslány: Hogy vagy? Rendben vagy? Merre vagy? (2017.03.31. 08:40)
  • Vaga: Azok tényleg :) (2016.11.28. 18:59) 11.26
  • Vaga: EZ AZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Húzogatod jobbra? (2016.11.22. 19:38) 11.21.

2010.10.15. 15:08 winninger jolán

Alternatív filmnézés

Egyszer, néhány hete előfizettem egy sms-el egy félkegyelmű filmes oldalra, mert egyedül voltam itthon Pannával, gondoltam kirúgunk a hámból, Harry Potter hatra rászabadítottam őt, én meg mindenféle, moziban kihagyott filmre csaptam rá. Mint kiderült, két verzió működik: vagy egy általában akadozó videón nézhető, vagy pedig egy olyan lejátszón, amit a, nem töltök le, cserébe a film háromnegyedénél megáll, 60 perc pihenőre, B, fizetek érte. Kitalálhatjátok, hogy melyik verzió ment nálam, de nem baj, fantáziám az van bőven. Az összes filmet csak háromnegyedig néztem, ezért egyiknek sem tudom a végét, szóval tetszőleges befejezést gondolhatok ki. Ne is áruljátok el, hogy a P.S. I love you-nak mi lett a vége, mert szerintem feltámadt a faszi, hogy csak viccelt és gitározik tovább...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://vasmacs.blog.hu/api/trackback/id/tr22374046

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása