Friss topikok

  • gy...: Kapsz a hozzászólásról emailt? (2023.03.29. 16:44) 10.20.
  • kutyáslány: Ez egy ilyen beszivecskezendo poszt. :-) (2018.06.23. 20:14) 06.20.
  • kutyáslány: Hogy vagy? Rendben vagy? Merre vagy? (2017.03.31. 08:40)
  • Vaga: Azok tényleg :) (2016.11.28. 18:59) 11.26
  • Vaga: EZ AZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Húzogatod jobbra? (2016.11.22. 19:38) 11.21.

2010.09.21. 11:05 winninger jolán

Winninger Jolán Jones

Egyébként vasárnap, feldolgozni próbálva a másnapot, estére bridget jones-i szintre kerültem, idézve Mr. Darcy interjúját:

Takaró alól Jolán:- Te figyelj. Amikor még együtt laktatok, nem zavart benneteket befelé jövet, hogy itt a konyha, és itt kell bejárni?

Gy: ? Kik laktunk együtt?

J: Hát ti. Tudod, Te és a család, amikor még picik voltatok.

Gy: Nem, hiszen a mostani konyha az én szobám volt.

J, gondolkozva: Jó, de amikor jöttetek befelé, nem volt furcsa?

Gy: Mi?

J: Hát hogy nem ott kell bemenni?

Gy: Dehát az az én szobám volt. Itt volt a konyha az előszobával.

J: És soha nem akartatok ott bemenni?

Gy: Nem, mert itt volt a bejárat!!

Szünet, Jolán gondolkodik.

J: Jó, de soha nem akart senki ott bemenni?

Gy: Nem, csak én, mivel az én szobám volt.

J: És nem volt rossz bejárni itt?

Gy. :(Sóhaj). Nem.

J. Eszetekbe sem jutott?

Gy: MIIIII?

J: (megrettenve) Hát, hogy egyszerűbb lenne egyenesen ott bemenni.

Gy. (önmérsékletet gyakorlova). Nos, nem, mivel az az én szobám volt.

Hosszú szünet után.

J.: De ha valaki jött veletek befelé, nem akart volna elöl bemenni?

Gy: ??? Nem.

J: De nem láttál rajta olyat, hogy ő inkább ott menne be?

Gy: (kiabálva) De ki az isten?

J: Hát, mondjuk a postás, vagy villanyóra leolvasó, vagy egy vendéged...

Gy: (Hosszan nézi Jolánt) Kedvenc színe? Kék?.........

 

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://vasmacs.blog.hu/api/trackback/id/tr682312052

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

alkoholbogár 2010.09.22. 16:11:59

ez mekkora már.. :)
üröm az örömben, h magamra ismerek :(

Panzej 2010.09.23. 00:46:08

:-)))))))
Ez nagyon jó volt!

winninger jolán 2010.09.23. 10:37:18

Tesóm azért megkérdezte, hogy ugye ez nem volt igaz, de ki kellett ábrándítanom...:)

BaseBoy 2010.09.29. 16:16:15

Hajrá. És volt, aki a hátsó szobából ment be. Én ott voltam :-)
süti beállítások módosítása