Friss topikok

  • gy...: Kapsz a hozzászólásról emailt? (2023.03.29. 16:44) 10.20.
  • kutyáslány: Ez egy ilyen beszivecskezendo poszt. :-) (2018.06.23. 20:14) 06.20.
  • kutyáslány: Hogy vagy? Rendben vagy? Merre vagy? (2017.03.31. 08:40)
  • Vaga: Azok tényleg :) (2016.11.28. 18:59) 11.26
  • Vaga: EZ AZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Húzogatod jobbra? (2016.11.22. 19:38) 11.21.

2010.07.02. 20:46 winninger jolán

STrand

Ma csak strandoltunk és olyan állapotban vagyunk, mintha elhordtuk volna a Tihanyi-félszigetet. Azt hiszem, majd szeptemberben fogjuk kipihenni a nyarat. Mondjuk az állapotomhoz hozzátartozik, hogy éjjel háromig írtam egy cikket, amivel egyszerűen nem haladtam, reggel pedig úgy ébredtem, mint gyerekkoromban. Azt sem tudtam, hogy hol vagyok, évek óta nem volt olyan, hogy nem ébredtem fel 6-8 között, most pedig fél 11-kor keltett a szomszéd fűnyírója. Egyébként valaki folyamatosan nyírja a füvét, ez itt állandó alapzaj, alapvetően megszoktuk.

Ma bevásároltam, az utolsó köröket futom. Holnap még kell egy kört mennem, de aztán ready. Egyszerre három helyen gyűlnek a dolgaink, félek, hogy akkora halom lesz végül, ami egy kamionnak lesz elég. Megjött Gy. Megyek úgy csinálni, mint aki kint várta:) Mármint KINT:)))))))))))

ps.: egyébként most az én fülem fáj, keményen fenttartjuk családilag a fül-orr gégészeti gyógyszeripart.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://vasmacs.blog.hu/api/trackback/id/tr752125970

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása