Friss topikok

  • gy...: Kapsz a hozzászólásról emailt? (2023.03.29. 16:44) 10.20.
  • kutyáslány: Ez egy ilyen beszivecskezendo poszt. :-) (2018.06.23. 20:14) 06.20.
  • kutyáslány: Hogy vagy? Rendben vagy? Merre vagy? (2017.03.31. 08:40)
  • Vaga: Azok tényleg :) (2016.11.28. 18:59) 11.26
  • Vaga: EZ AZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Húzogatod jobbra? (2016.11.22. 19:38) 11.21.

2010.06.29. 14:28 winninger jolán

Koffein nélkül

Ugye hetek óta nem iszom kávét, csak koffeinmenteset, mert úgy érzem, már rég óta, hogy valami nem százas itt bent (néha akkorát üt, hogy a torkomig érzem, néha meg kihagy, ami még szarabb, mert csak nézek, hogy naaa, és leírhatatlan az érzés.) Mivel félek a diagnózistól, nem megyek EKG-ra, csak figyelem magam és reménykedek, hogy mindössze hipochondria. Szóval, nem kávézom, ennek örömére ájuldozós lettem, ha hirtelen lehajolok, aztán gyorsan fel, apró, átlátszó kockákra esik szét a kép. Szóval választhatok, vagy eldobom néha magam, vagy infarktust kapok. Végülis, ebben a korban ez már természetes, tudjátok, B oldal, csoda, hogy élek:)

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://vasmacs.blog.hu/api/trackback/id/tr302118631

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FehérAnna 2010.07.20. 16:00:44

És hogyan hagytad el a KV-t? hirtelen,vagy fokozatosan? mert a szédüléseket emiatt is tapasztalhatod...és ne aggódj,én egy nap rengeteg KV-t megiszok és én is érzem néha ezt a "kihagy,vagy túl erősen ver"érzést,de eddig még nem volt bajom. és a másik oldalt is:amikor nem ittam KV-t,akkor nekem állandóan gondok voltak a vérnyomásommal és én is szinte elájultam,ha felkeltem,vagy le kellett hajolnom. úgyhogy inkább a KV,mint a rosszullét! nameg nekem a migrénemre is jó...mert nem mindig szedem be azt az erős fájdalomcsillapítót,amit felírtak rá.

winninger jolán 2010.07.20. 19:44:18

Be kell vallanom, hogy reggelente koffeinest csinálok, különben tényleg szédelgek. De délután sokszor elfelejtek inni, ha pedig eszembe jut és van itthon, akkor koffeinmenteset tolok. Azt hiszem, hogy sokkal inkább a bögre emelgetése a lényeg a kávézásban, nekem legalább is, mint az, hogy mi van benne. Persze ne legyen üres:).
Egyébként rájöttem, hogy a mellkaslökések, amikor úgy érzem, hogy hirtelen egy nagyot dobban, aztán össze-vissza, akkor jönnek elő, amikor kész vegyok teljesen. Amikor hajnalban levezettem egy megállással az Adriára és délutánra végelgyengültem, volt fél perc, amikor azt hittem, hogy feldobom a bakancsom, nem akart visszatalálni a ritmus és nemhogy levegőt nem tudtam venni, semmit, csak néztem. Nem hiszem, hogy ez normális, ha pedig de, hát elég gáz, hogy ilyen dolgokat tud produkálni a szervezetem. Egyébként másoktól is hallottam ilyenről, állítólag valami billentyű hiba. Ha otthon leszek, el is megyek majd ősszel dokihoz. Asszem.
süti beállítások módosítása