Friss topikok

  • gy...: Kapsz a hozzászólásról emailt? (2023.03.29. 16:44) 10.20.
  • kutyáslány: Ez egy ilyen beszivecskezendo poszt. :-) (2018.06.23. 20:14) 06.20.
  • kutyáslány: Hogy vagy? Rendben vagy? Merre vagy? (2017.03.31. 08:40)
  • Vaga: Azok tényleg :) (2016.11.28. 18:59) 11.26
  • Vaga: EZ AZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Húzogatod jobbra? (2016.11.22. 19:38) 11.21.

2010.06.22. 18:09 winninger jolán

szexmentes övezet

A vámpíros vonalat folytatva, bár igazán elég már itt belőle, szóval megfejtettem, hogy mi végre alkották ezt a több tonna tömény leányálmot. Szóval a mű nem egyéb, min egy modern fogamzásgátló, mellyel tinik ezreinek sugallják, hogy a szex alapvetően nem trendi. Lassan kezdem sejteni, a második könyv elején, hogy kamaty mentes lesz az egész rohadt négy könyvtárnyi cucc, ami nem baj, csak olyan valószínűtlen, dehát miért ezen akadok fent, miért nem a vérszíváson.

Szóval több dolog is eszembe jutott, például az, hogy én sem siettem el a dolgokat, hogy miért, arra nem is emlékszem, valami romantikus eszme hajtott, amihez a következő szint az lett volna, ha mondjuk szüzen megyek férjhez. Megijedni azért nem kell, valamennyi kárt tettem azért lánykoromban a férfiakban, mondjuk, ha újra kezdeném, lehet, hogy szélesebb skálán játszanék, no de mindegy. Azt viszont meg kell, hogy említsem, a kezdeti időszakban volt néhány alkalom, amikor nem rajtam múlt, hogy nem lettem leányanya. Tulajdonképpen senkin sem múlt, csak mázlim volt. Ez meg azért így visszatekintve elég kemény.

Ezért virtuálisan megveregetem stephenie meyer vállát, jól csináltad. Kéne egy ilyen sorozatot írni, ami a korai vezetésről is lebeszéli őket...

5 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://vasmacs.blog.hu/api/trackback/id/tr302101533

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

peppermint 2010.06.23. 15:00:48

Spoilert nem illik benyomni kéretlenül, ezért nem kommentálom. De azért kicsit mégis muszáj. Nézd meg a youtube-on a Breaking Down trailer-t, abből kiderül.

winninger jolán 2010.06.23. 16:42:40

Megnéztem. És csak annyit kérdezek, mielőtt lelövöm például B. előtt a negyedik rész poénját, hogy ez akkor most tényleg? Nem valami vicc, hogy ebbe torkoll ez az egész? Asztabüdös. Az Elfújta a szél ehhez képes egy Jókai...

peppermint 2010.06.23. 20:32:15

Bezony aranyanyám!Lesz ám minden, mi szem-, szájnak ingere, meg még annál is jókaisabb!:-)) Megvettem a könyveket, most várom kéztördelve a futárt.

winninger jolán 2010.06.24. 22:22:56

Amennyiben azért a könyveKET várod, mert az egészet most kezded, csak felkészítelek, hogy valóban ne várj irodalmi magaslatokat tőle-lük, cserébe hamar a végére érhetsz:)
A filmnek a zenéje viszont rohadt jó!!

peppermint 2010.06.25. 08:01:12

Szerencsére a film alapján egyértelműnek tűnt, hogy ez egy amerikai tiédzser történet - ebből már én is elővételeztem a stílus kötelező kísérőjegyeit. :-)) Azóta befutott a pakk, el is kezdtem olvasni.
Kéred a zenéket? Megvan mind.
süti beállítások módosítása