Friss topikok

  • gy...: Kapsz a hozzászólásról emailt? (2023.03.29. 16:44) 10.20.
  • kutyáslány: Ez egy ilyen beszivecskezendo poszt. :-) (2018.06.23. 20:14) 06.20.
  • kutyáslány: Hogy vagy? Rendben vagy? Merre vagy? (2017.03.31. 08:40)
  • Vaga: Azok tényleg :) (2016.11.28. 18:59) 11.26
  • Vaga: EZ AZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Húzogatod jobbra? (2016.11.22. 19:38) 11.21.

2010.05.11. 11:17 winninger jolán

Nihil

Egy órája ülök egy konkrét mondat fölött, amit már legalább háromféleképpen be is fejeztem. És nem, ez nem az a bizonyos befejező mondat, ez az első bekezdés része. Elolvastam azóta már három cikket, aktívan sajnáltam szerencsétlen Sthol Bucit, ( akit hát hajt a vére, van ilyen, de hihetetlen nagy arc), minden blogban jártam ( de ott nem, kotkodácsolni soha többet ne fogok,sicc, nem bírtam ki:) ), eltréfálkoztam az emberekkel a kertben, hogy cseréljünk, kicsit fugázzak nekik (és én komolyan el is gondolkodtam rajta), ittam, ettem, aztán elgondolkodtam, hogy mit egyek és igyak még, telefonáltam legalább kettőt, írtam két levelet is, elolvastam még két valami írásszerűséget, néztem ki a fejemből és hopp, negyed dél...Az vigasztal, hogy az irodákban ülö ismerőseim és barátaim ugyanezt csinálják, csak kevésbé látványosan. ps: Holnap végre fogad a becses kórház. Beírtam az útvonaltervezőbe, az első verzió 10 óra 26 percet írt ki. Egyébként, van a telefonomon navigáció (zúgjanak a harangok) és én már SOHA TÖBBET NEM TÉVEDEK EL...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://vasmacs.blog.hu/api/trackback/id/tr391992012

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása