Friss topikok

  • gy...: Kapsz a hozzászólásról emailt? (2023.03.29. 16:44) 10.20.
  • kutyáslány: Ez egy ilyen beszivecskezendo poszt. :-) (2018.06.23. 20:14) 06.20.
  • kutyáslány: Hogy vagy? Rendben vagy? Merre vagy? (2017.03.31. 08:40)
  • Vaga: Azok tényleg :) (2016.11.28. 18:59) 11.26
  • Vaga: EZ AZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Húzogatod jobbra? (2016.11.22. 19:38) 11.21.

2010.04.08. 16:07 winninger jolán

ház

Igazán érdemes lenne az építkezésről írni néhány mondatot, most, hogy szusszantam végre egyet, s öt perc múlva indulok a szülőire (boáááá), csak tőmondatokra fussssa.

Szóval, eddig is tudtuk, hogy a házunkon munkálkodni olyan, mintha régészeti ásatáson vennél részt, de tegnap két dolgot is meg kellett tudnom. Az egyik az, hogy az egyik sarkát bombatámadás érte, a kérdés már csak az, hogy melyik háborúben (lehet, hogy valamelyik pun hódítóban?), valamint azt, hogy az első falakat gyakorlatilag a két ablak tartja össze. Nem írói túlzás, tényleg, így még nem eldöntött, hogy mi is lesz a sorsa, talán nem omlik össze. Én javasoltam két marha nagy oszlop húzását a fal mellé, de kiröhögtek. Ja, még azt is megtudtam, hogy a házunk, ami olyan, mint egy tornácos paraszt ház, tulajdonképpen egy tornácos parasztház, beépítve.

Az pedig csak az én csekély értelmemet jelzi, hogy gyakorlatilag az egészben a legfontosabb momentum az, hogy mégis, milyen színű lesz a házunk. Beszippantott az a sok árnyalat, komolyan, tanácstalan vagyok. Az eddig biztos hús és mályvát, enyhe kétely váltotta fel, megint húz a szívem a sárga felé, dehát minden rohadt ház sárga, mert senki sem meri bevállalni pédául a hússzínt.

Most pedig vár az óvodai szülői közösség, már most viszketek, az évek múlásával egyre kevésbé van gyomrom a sok emberhez. Egyébként én is az vagyok nekik, biztosan. Szóval bekaphatjuk!

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://vasmacs.blog.hu/api/trackback/id/tr171904874

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BaseBoy 2010.04.09. 11:35:23

Na nem mindenki! Van, aki a kéket is bevállalta. És nem bánta meg :))

winninger jolán 2010.04.09. 14:21:22

Igen, a mediterrán-görög hangulatért kiálltatok:) Nálunk is marad a mályva, igaz, mama ma leorgonaszínezte, kicsit megrettentem...

monsterwoman1 2010.04.12. 07:49:03

a sárga veszélyes. Én pölö kiválasztottam egy (a minta szerint) enyhe vaníliaszínt. Kenték a szakik, kenték, én majdnem sírtam, hogy ugye , ahogy szárad, majd halványodik???Néztek mosolyogva: Neeem! Ahogy szárad, sötétedik.
Vennem kellett hajfestéket, mire végeztek. Azóta eltelt 3 év,aztán vagy megszoktam, vagy jól kifakult.Most tetszik.
(amúgy, merjek inni?:))

winninger jolán 2010.04.12. 11:54:33

Férjem öccse egyszer lekente a házat, barnára, mármint arra akarta. Amikor hazajöttem a balcsiról, azt hittem, hogy rosszul látok, halvány rózsaszín lett. Azóta fakult, de még most is fáj a szívem, a mi sárgánkért, amit eltakart. Szóval akkor a halványabbnál is halványabb sárga a javaslat, megfontolom, thx.
süti beállítások módosítása