Friss topikok

  • gy...: Kapsz a hozzászólásról emailt? (2023.03.29. 16:44) 10.20.
  • kutyáslány: Ez egy ilyen beszivecskezendo poszt. :-) (2018.06.23. 20:14) 06.20.
  • kutyáslány: Hogy vagy? Rendben vagy? Merre vagy? (2017.03.31. 08:40)
  • Vaga: Azok tényleg :) (2016.11.28. 18:59) 11.26
  • Vaga: EZ AZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Húzogatod jobbra? (2016.11.22. 19:38) 11.21.

2010.03.10. 10:17 winninger jolán

szerda

Tegnap újra a kerekek közé csaptam, remek volt, ha jobb idő lesz, felváltva fogok reggelente futni és bringázni. A ma reggeli sportba ugyan belezavart Gy. szelektív látása, ezért villámként szaladtam biciklis gatyában tornacipőt keresni (egy fogassal odébb volt fellógatva), majd egy halom rajzzal, egy negyed száraz sütidarabbal (Pannának szánta, tök helyesek, hogy egymásnak tartalékolnak az ovis-sulis sütikből) és megnyugodva, hogy Andris dagadt szemmel és oral, de vidáman játszik, visszatértem. Most meg már nincs kedvem visszaszállni a nyeregbe...inkább úgy csinálok, mintha éppen elkezdenék dolgozni. Még egy blog, még egy levél, még egy bulvár fos, akkor még egy nem bulvár fos, hogy meglegyen az egyensúly, szóval nehéz munka ez, én sem szórakozni járok ide:)

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://vasmacs.blog.hu/api/trackback/id/tr131827960

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Geologist 2010.03.11. 14:45:12

Jó de neked segített Andris :P nekünk a kérdésre csak annyit mondodtt hogy nyem:D

winninger jolán 2010.03.11. 20:24:22

Annyira láttalak benneteket maga előtt, ahogy próbáljátok az egészet túlélni:) Elárulom, hogy én is sokáig kerestem, végig nyaltam az egész folyosót, mindenféle hülye gondolatom volt, mindenkiről, majd, miután a B verziót Bundi lábára toltam, rákérdeztem, hová tette: "Felakasztottam". Nyak felfelé biccent, enyhén balra mozdít, s siker:)
süti beállítások módosítása