Friss topikok

  • gy...: Kapsz a hozzászólásról emailt? (2023.03.29. 16:44) 10.20.
  • kutyáslány: Ez egy ilyen beszivecskezendo poszt. :-) (2018.06.23. 20:14) 06.20.
  • kutyáslány: Hogy vagy? Rendben vagy? Merre vagy? (2017.03.31. 08:40)
  • Vaga: Azok tényleg :) (2016.11.28. 18:59) 11.26
  • Vaga: EZ AZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Húzogatod jobbra? (2016.11.22. 19:38) 11.21.

2010.03.10. 12:36 winninger jolán

Mi és Ők

Ha megkérdezed tőlem, hogy mikor kezdtem itthon érezni magam, akkor azt válaszolnám, hogy amikor már minden zugban megtaláltam magam. Ehhez a könyveim is hozzásegítenek, s amióta apósom marxista előéletét sikeresen kiűztem a könyvespolcról, s némi irodlami- bulvár vonal is fellelhető a fizika és matematika keményvonalas irányzata mellett, azóta néha majdnem olyan, mintha megjöttem volna.

 

 Mivel három helyre szórodtak szét a könyveim, néhány kedvencemről már igazán nincsenek információim. Gy. egyébként nagy álommegvalósító, s egyre több olyan apró (vagy) nagy dologgal lep meg, amihez leginkább lélek kell (szóval meg kell cáfolnom, hogy nincs lelke, mert van neki, csak túl vastag a borítás rajta, de ütöttünk rá nagy réseket, hogy előjöjjön). Szóval tegnap megjött az egyik régi kedvenc könyvem, Gy. licitálta a vaterán. Brunella Gasperini családkönyvei közül az utolsó jött meg legelőször, amit egyébként már lehet, hogy nem kellett volna megírnia, de tekintve, hogy nem volt egy bő tollú író, üsse kő, nagy felüdülés volt Sanyi bácsi jól megfontolt godnolatai után (egyébként nem rossz könyv az ővé sem).

Szóval itthon vagyok, mert a polcon (még a táskámban) már ott van a Mi és Ők, aztán lassan megjön az Én és Ők is, s végül, mire az egész kollekciót bedolgozom, elgondolkozhatok azon, hogy mennyire sikerült megvalósítanom azt a világot, amit ezeknek a könyveknek a hatására megálmodtam kamaszként...

9 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://vasmacs.blog.hu/api/trackback/id/tr131828288

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gy.. 2010.03.10. 14:23:19

S azóta a még egy Gasperini könyvet is lecsaptam neked, az "egy nő és egyéb állatfajták"-at

Az Ő és Mi című könyve sehol nem kapható. még keresem.

peppermint 2010.03.10. 16:16:12

Nálunk is régóta "alapmű" ez anéhány könyv. Bár az utolsóról nekem is hasonló a véleményem. Valahol azt olvastam, hogy a nyugtatószedés és rendszeres kiborulás egyébként a valóságban is jellemző volt rá, erősen hatott rá mindaz a társadalmi ez meg az, amikről újságíróként írt. Így nagyon labilis emberként ismerték, akik közel álltak hozzá. És szegény már meghalt. :-(

peppermint 2010.03.10. 16:16:46

...ez a néhány... (Bocs.)

Azsa 2010.03.10. 21:42:48

Gy.-nek üzenem, hogy a Booklineba lehet kapni az Ö és Mi című könyvet. Antikváriumi példány. Remélem segítettem.

Azsa 2010.03.11. 06:31:37

Gy.-nek üzenném: viszonyítva a könyv árát a tesz-veszhez és a vaterához kb 10X annyi, de gondoltam, ha márcsak ez hiányzik a sorozatból, talán megéri ez a befektetés.?

winninger jolán 2010.03.11. 06:57:38

Gy azt mondja egyszer élünk. (Szerinte)

winninger jolán 2010.03.11. 20:22:02

pepper:hát, felnőtt fejjel már egészen más gondolataim vannak, mint amikor az állatkertben, a majomketrec előtt olvastam fél délután a könyvet. És a neurotika kijön a könyvből, az utolsóból mindenképpen. De, meg kell hogy jegyezzem, még így is páratlan.

Azsa: köszi, Gy. megrendelte:) pedig én is kerestem, de sehol sem találtam raktáron, zseni vagy:)

peppermint 2010.03.18. 09:59:09

@winninger jolán: ühüm, öregszünk. :-))) De azért szoktunk patpatot adni a kocsinak. :-))
süti beállítások módosítása