Friss topikok

  • gy...: Kapsz a hozzászólásról emailt? (2023.03.29. 16:44) 10.20.
  • kutyáslány: Ez egy ilyen beszivecskezendo poszt. :-) (2018.06.23. 20:14) 06.20.
  • kutyáslány: Hogy vagy? Rendben vagy? Merre vagy? (2017.03.31. 08:40)
  • Vaga: Azok tényleg :) (2016.11.28. 18:59) 11.26
  • Vaga: EZ AZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Húzogatod jobbra? (2016.11.22. 19:38) 11.21.

2010.01.15. 10:51 winninger jolán

Jolán is ember

Néha azon gondolkodom, hogy azok a bloggerek, akik életük folyásáról csak leg-leg-legekben tudnak nyilatkozni, mit csinálnak, ha egyszer beüt valami, mondjuk tagadhatatlanul szar napjuk lesz? Aztán tegnap rájöttem, hogy olyankor nem írnak napokig, pedig biz isten, jobban kíváncsi lennék néhány gubancos hétköznapra, mint a "csodálatosak a gyerekeim, csodálatos a férjem, csodálatos az otthonom, a hétköznapom, a hétvégém, a barátaim, de még a pattanás is a seggemen" dolgokra. A kérdés jogos, minek olvasom? Mert reménykedek, hogy egyszer csak bevillan valami emberi, és mert ott az a rohadt link a kedvencekben, kiváló egypihentető rákattintani.

Hogy igazságos legyek, én is megmutatom, hogy emberből vagyok:)Elraktuk az X-boxot, mert Első Andráson a függés jelei mutatkoztak. Hogy konzekvens legyek magamhoz, a tévét is erős megvonás alatt tartom. Mivel szar az idő, ugye, a délutánok hosszúak, Andris pedig kizárólag velem játszik (és pannával korlátolt mennyiségben). Tegnap két és fél órát katonáztam, dínokat vadásztam, valamint én voltam az óvodás kislány, akit este lefektettek, majd reggel oviba vittek. A köztes időben egyzser pisilte, kétszer vacsoráztattam, egyszer fürdettem és háromnegyed órát meséltem. Este azon gondolkodtam, hogy ha ez így megy tovább, azaz nem tudom rávenni az egyedüli játékra, legalább néha, amíg néhány felnőtt gondolat is végigsuhanhat az agyamon, én meg fogok őrülni. Komolyan.

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://vasmacs.blog.hu/api/trackback/id/tr141674080

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

monsterwoman1 2010.01.15. 23:14:44

;)áááá, dehooogy fogsz...(én már csak tudom...:))
Mondjuk én most könnyen dumálok, mert a héten minden délután dolgoztam.De legalább már kapisgálom, miért rángatózik az uram esténként...:D

winninger jolán 2010.01.16. 10:31:26

azért nyilván volt néhány tesztnapod az elmúlt években, szóval tudod te azt:)))))))))

Perévi 2010.01.16. 21:43:42

Na eddig bírtam! Rendszeresen olvasom a blogot, és nagyon tetszik. Pont azért tetszik, amit ebben a bejegyzésben írsz: agyamra megy, mikor olyan egy blog, mint egy cukormáztól csöpögő amerikai film! Pont egy ismerősöm ír ilyet, akinek a hétköznapjai egyébként messze nem a cukormázról szólnak! Agyrém!(az emailemről rám ismersz :))

winninger jolán 2010.01.18. 09:17:27

Welcome:)
egyébképnt én gondolkodtam, hogy mivégre születnek az ilyen blogok. Nekem például kiválóak, ha éppen "szaranya" vagyok, és tipródom, meg utálom az egészet, amiben ülök, elég egy Bezzeg Anya oldalára kattintanom és látom, hogy van fény az alagút végén, mert ha másnak ugye... Így lesz ebből több lépcsős ön- és közámítás.
Egyébként itt kérek elnézét az összes Bezzeg Anyától, hogy a köztudatba hoztam a nevet, 2007. márciusától nagy utat tett az interneten, a múltkor olvastam valami teljesen más írótol, nagyon röhögtem:)
velvet.hu/poronty/2007/03/30/hogyan_legyunk_hogyan_anyak/
süti beállítások módosítása