Friss topikok

  • gy...: Kapsz a hozzászólásról emailt? (2023.03.29. 16:44) 10.20.
  • kutyáslány: Ez egy ilyen beszivecskezendo poszt. :-) (2018.06.23. 20:14) 06.20.
  • kutyáslány: Hogy vagy? Rendben vagy? Merre vagy? (2017.03.31. 08:40)
  • Vaga: Azok tényleg :) (2016.11.28. 18:59) 11.26
  • Vaga: EZ AZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Húzogatod jobbra? (2016.11.22. 19:38) 11.21.

2010.01.06. 12:20 winninger jolán

Hízás

Tegnap nagy kétségbeesésemben rááltam a mérlegre, mert ugye hetek óta zabálunk, s mióta dolgozom megint, hát ülök a valagamon, aztán annyi. Hosszú hónapok szigora hullott le ünnepek alatt, de hiába próbálok időt szánni egy kis görgőzésre, áááá.. Egyébként kilóra még nem híztam.

Nézegettük múltkor a régi képeket, amikor például szőke és kékszemű (sicc) voltam, ezeket a képeket egyébként egyszer le fogom törölni, Panna picikori képei miatt mondjuk meghagyonám az utókornak. A zsírdisznó hozzám képest balerína volt, ráadásul olyan volt a világos színekkel a fejem, mint a szomszéd Guszti. Mondtam anyámnak, hogy miért nem szóltak, hoyg ez nagyon szar, de ő hárított, azt mondtam, nekem tetszett. Mármint magamnak. Ezek után, soha nem fogom elhinni, ha a tükör szépet mutat...

Nézi anyám a képeket, hogy Gy., te miért vagy minden képen szomorú, én meg azt válaszoltam, hogy nézd meg, milyen volt a felesége:) Soha nem akarok annyi kiló lenn, most letettem a nagyesküt.

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://vasmacs.blog.hu/api/trackback/id/tr1001651325

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gy.. 2010.01.06. 12:38:58

Megtaláltam 20 évvel ezelőtti képeimet, ahol ugyanehhez a magassághoz még 18 kilóval kisebb testtömeg tartozott. S a hajam sem volt kutya. Ja, és nem vagyok szomorú.
süti beállítások módosítása