Friss topikok

  • gy...: Kapsz a hozzászólásról emailt? (2023.03.29. 16:44) 10.20.
  • kutyáslány: Ez egy ilyen beszivecskezendo poszt. :-) (2018.06.23. 20:14) 06.20.
  • kutyáslány: Hogy vagy? Rendben vagy? Merre vagy? (2017.03.31. 08:40)
  • Vaga: Azok tényleg :) (2016.11.28. 18:59) 11.26
  • Vaga: EZ AZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Húzogatod jobbra? (2016.11.22. 19:38) 11.21.

2010.01.04. 09:12 winninger jolán

Hipo

Az agyam helyén valami vattaszerűség van, egészen olyan, mintha satuba fogták volna az agysejtjeimet. Világos, nem is fogok felébredni egészen 10-ig, az elmúlt két hét teljesen átalakította a bioritmusomat.

Hogy a dolgok összefüggnek minden irányban, már teljesen biztos. Ha valami sántít egy oldalon, egészen biztos, hogy az életem legapróbb szilánkjait is újra át kell kapargatni,átépíteni, mert nem véletlen a valóság megbillenése. Hipochonder vagyok ugye, ezen jómagam röhögök a legjobban, persze csak utólag. Volt már agydaganatom, mindenféle rákom, trombózisom, a legjobb persze a hullafolt volt, amivel ügyeletre is mentem (a doki annyira röhögött, hogy percekig nem tudott megszólalni), szóval nem egyszerű magamat sem elviselnem. Pedig mindig van valami újdonság, amiről meg vagyok győződve, hogy na, ez most biztosan a végzetes betegség első jele lesz. Szóval tegnap éjjel azt álmodtam, hogy nagyon szédülök, amikor kinyitottam a szemem csak éppen átsuhant az agyamon, hogy milyen érdekes ilyet álmodni. Aztán a bal oldalamra fordultam, hogy összenézzek Pannával, amikor megpörgették a ringlist, fel is kellett ülnöm, nagyon szar volt. Aztán egész nap semmi, este viszont kiválóan tudtam rekonstruálni a jelenséget, ha előre hajoltam, aztán gyorsan fölnéztem (ki gondolná, hogy ez előidézi:) ). Kész, ez biztosan agydaganat, vagy agyérelmeszesedés, és olyan pánikba estem, hogy ha addig nem is volt komoly bajom, hirtelen nagyon válságossá fordult a helyzet. Aztán elaludtam és mindenféle pozícióban voltam, főleg megfulladni készültem a köhögéstől és semmi bajom nem volt. Szóval levontam a következtetést: Andrásnak most már végérvényesen a saját helyén kell befejeznie az éjszakát, mert nem férek el mellette, olyan kitekert pózokban alszom, hogy csoda, még mozog a nyakam. Fáradt vagyok már reggel, ez nem állapot. Aztán meg mozognom is kell megint, mert egy pózba vagyok a gép előtt fixálódva, egy jó kis nyaki meszesedésem simán lehet. Egyszóval, össze kell szednem a dolgaimat, a hétköznapjaimat megint, mert szét vagyok csúszva, rendszeresség, rendszeresség, rendszeresség...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://vasmacs.blog.hu/api/trackback/id/tr821644262

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása