Friss topikok

  • gy...: Kapsz a hozzászólásról emailt? (2023.03.29. 16:44) 10.20.
  • kutyáslány: Ez egy ilyen beszivecskezendo poszt. :-) (2018.06.23. 20:14) 06.20.
  • kutyáslány: Hogy vagy? Rendben vagy? Merre vagy? (2017.03.31. 08:40)
  • Vaga: Azok tényleg :) (2016.11.28. 18:59) 11.26
  • Vaga: EZ AZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Húzogatod jobbra? (2016.11.22. 19:38) 11.21.

2009.12.16. 17:28 winninger jolán

kis lépésekkel lépegetni

Vannak olyan pillanatok, amikor maximálisan támogatni tudom a bentlakásos iskolákat. Közel öt éves az Andris, de néha úgy érzem, hogy három hónaposan, vagy egy évesen könnyebb volt vele, mert akkor nem tudott helyet változtatni. Két izé a két oldalán és legalább pisilni el tudtam menni. Most viszont folyamatos (tényleg nem túlzok, egy pillanatra sem foglalja le magát) jááááátssz velem!!!! megy. Panna alig szórakoztatja, én pedig úgy vagyok vele, hogy azért sem csinálok terhességi tesztet, mert még a végén az ünnepek előtt kiugrom egy magasabb ablakból. Egyszer, valamikor csak meg fog jönni, talán hónapok kérdése:) Egyébként nem akarom feleslegesen kelteni a hangulatot, nagyobb esélyét látom , hogy kövek vannak a hasamban, mint gyerek. No, mindegy, megyek megőrülni.

ui: Játékboltban közjáték: (Én)Tessék mondani, ez biztosan birodalmi lépegető? (eladó), hát....lépegetőnek lépegető, de hogy birodalmi-e...(én)Lehetséges, hogy több birodalomnak van lépegetője? (eladó) Mármint mire tetszik gondolni? (én) Hát, a sötét oldalnak, ugye, meg a jó oldalnak,ugye... lehet, hogy az ellenség lépegetője ez? Én nem ismerem fel a legófigurákat. (eladó) Hát, azokat én sem, de a kérdés az, hogy hány birodalom van (én) ??? Azt hiszem, hosszú a sor, jó lesz ez a lépegető is.

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://vasmacs.blog.hu/api/trackback/id/tr381602600

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

astronomer 2009.12.18. 00:06:14

Csak egy birodalom van, és az a sötét oldalé. Annak csak egy lépegetője van, ami ilyen: csep10.phys.utk.edu/astr162/lect/

winninger jolán 2009.12.21. 08:26:06

köszi, már megvettem, szóval mindegy.Négylábú helyett kétlábú lesz. De legalább kap mást is...
süti beállítások módosítása