Friss topikok

  • gy...: Kapsz a hozzászólásról emailt? (2023.03.29. 16:44) 10.20.
  • kutyáslány: Ez egy ilyen beszivecskezendo poszt. :-) (2018.06.23. 20:14) 06.20.
  • kutyáslány: Hogy vagy? Rendben vagy? Merre vagy? (2017.03.31. 08:40)
  • Vaga: Azok tényleg :) (2016.11.28. 18:59) 11.26
  • Vaga: EZ AZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Húzogatod jobbra? (2016.11.22. 19:38) 11.21.

2009.12.15. 15:59 winninger jolán

Méhek

Az áramszünetnek köszönhetően, végre megoldódott a méhecske csoport jézuska-kérdése is. Ugye köztudott, hogy beleszaladtam ebbe az SZMK-s dologba és már tavaly is ingem-gatyám betoltam a nemfizető szülők helyett és az óvónők, dadusok ajándékait minden fordulóban már zsebből fizettem (egyik anyuka meg most küldött egy levelet, hogy miért nem nagy csinnadratta alatt adtam át a dolgokat. mostam neki, mert nem tudtam az udvarról összetoborozni, csak a fél csoportot, de idén átengedem neki ezt a nemes feladatot). Szóval, most ott tartunk, egy nappal az ünnepség előtt, hogy 12 gyermek szülei nem fizették be a félévi pénzt, tehát 36 rugóval bukom a félévet, s már most tudom, hogy hiába fogok több körben ráutaló magatartást mutatni levélben, lóf@sz a seggembe végül.

Így, minden ellenérzésemet kukába vágva, az óvónők javaslatára, beruháztam 28 db plüss macira ("anyuka, még minek nekik puzzle, a csoport fele azt sem tudja, mit csináljon vele, a plüsst meg egységesen imádják). Ennek hallatán ketten felháborodtak, hogy dehát plüss, annyi van otthon (várom a javaslatotokat, azóta néma csönd), majd kétszer kaptam dührohamot, hogy nincs semmi értelmes és ajándéknak való 1000 forint alatt. Mert ugye kreatív dolgokat ne vigyek. Szóval tele vagyok a témával, saját családomnak eddig három könyvet és egy kis izét sikerült vennem, de a méhecskecsoportos hősanyák helyett megoldottam a kérdést. Januárban lemondok.

Mivel pedig köcsög vagyok (és mert szétesett a laptopom hátulja), vettem egy újat Gy. közreműködésével, s igaz, hogy nem rózsaszín, hanem piros, de egye bánat.Ja, és mivel beígérték a farkas ordító, ordas hideget, már télikabátom is van. Elintéztem a saját jézuskámat is.

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://vasmacs.blog.hu/api/trackback/id/tr741600037

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

peppermint 2009.12.15. 19:26:31

Ez nagyon klassz beszerző körút volt. Szerintem jól csináltad. A többibe meg szarjál bele.Minden ismerősöm, aki akár ilyesmiben, akár játszótéri felújítás témában lelkiismeretesen nyüzsgött, hajszálra ugyanilyen jelenségekkel küszködött és ettől csömörlött meg, majd bedobta a törülközőt. És érdekes módon a nagyhangú kritikusok és akadékoskodók valahogy nem rohantak - kezüket lábukat törve -, hogy felkapják a gazdátlan kapanyelet.

winninger jolán 2009.12.16. 11:17:37

Én is ettől félek egyébként, hogy a kutya nem fogja elvállalni, ünnepek pedig vannak és az én gyerekem is oda jár. Meg másé is, olyan helyes mindegyik, akinek köcsög az anyja-apja, az is.
Egyébként ez a karmám volt, annyira szartam én is a közösségi dolgokba, hogy, hm. hát egyszer bele kellett szaladnom. De én legalább fizettem. Az a baj ezzel a csoportpénzes dologgal egyébként, hogy ugye önkéntes. Önkéntes "tartozás" pedig nincs, szóval hiába veregeti a vállam néhány nagyhangú anyuka, hogy "MOndd meg nekik, na, hogy azonnal hozzák be, különben az ő gyereke nem kap ajándékot!!" De ezt nem gondolhatják komolyan. Hogyne kapnának azok is, és egyáltalán, hogy követelhetnék olyan pénzt, amit hivatalosan el sem kérhetek. Csak a jó belátásban bízhatom...De különben meg ott tartok, hogy leszarom, tegnap 28 csomagot ragasztottunk, szalagoztunk és bekaphatják, mert helyesek lettek és örül majd 28 kis törpe, aki elhiszi, hogy a Jézuska hozta a csoportszobába:)
süti beállítások módosítása