Friss topikok

  • gy...: Kapsz a hozzászólásról emailt? (2023.03.29. 16:44) 10.20.
  • kutyáslány: Ez egy ilyen beszivecskezendo poszt. :-) (2018.06.23. 20:14) 06.20.
  • kutyáslány: Hogy vagy? Rendben vagy? Merre vagy? (2017.03.31. 08:40)
  • Vaga: Azok tényleg :) (2016.11.28. 18:59) 11.26
  • Vaga: EZ AZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Húzogatod jobbra? (2016.11.22. 19:38) 11.21.

2009.11.05. 10:41 winninger jolán

Outsider

Álltam tegnap a szülőszék előtt, közvetlenül a lábkengyel mellett és egyenként szemléltem az eszközöket. Tulajdonképpen vissza kellene jönni a szülőszobára mindenkinek, hogy végképp feldolgozza az ott történteket és egy kicsit körülnézzen tiszta fejjel. Nem aranyoskám voltam a szülésznőknek, hanem egy teljes értékű ember, aki éppen nem szenved és fél, hanem egy beszélgetőpartner, valamint az összes orvosnak tozse. Álltam a két lábamon, csak vigyorogtam az osztály büszkeségein, és hirtelen, riport közben felszakadt belőlem, hogy de jó itt lenni úgy, hogy nem én szülök. Aztán a fényképezendő babákat is megszemléltem, akik roppant cukik (így ezzel a szóval, mert tényleg azok) voltak, kis kúpocskák, lilán, tüsi hajjal, gyűrötten és azon gondolkodtam, hogy de jó, hogy nem kell egyiket sem haza vinnem. Mert már nemcsak egy kis helyes csomagot látok, akit jól meg kéne dögönyözni, hanem az elmúlt évtizedet, hogy mit jelent gyerekkel élni a szülészet lánytábor hangulata után. Nem csak púder. Az éppen szülni készülő nőket pedig nagyon sajnáltam:)

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://vasmacs.blog.hu/api/trackback/id/tr141501940

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Magenta (törölt) 2009.11.18. 23:20:23

Én meg pont azért örülök, hogy van egy kis "maradék" is, mert tudom, milyen volt az elmúlt 13 (lassan 14) év. :)

winninger jolán 2009.11.19. 10:31:00

Gondolkoztam, hogy ezt mire írtad, aztán elolvastam a hozzászólást is. És elfilóztam azon is, hogy most ér-e akkor mentegetőznöm, hogy milyen köcsög vagyok, hogy a gyerekeimre gondolva azt érzem, hogy nem kezdeném újra, mert rossz volt. Nem volt rossz. De nem vágyok megint pelenkázni, éjjel szoptatni, mókuskerekezni, tök jó, hogy nagyok. És visszanézve csodás és szép volt, és elég is. Lehet, hogy majd bekattan valami megint, ha újra (10 év után végig alszom az éjszakákat és ha a 4,5 éves fiam nem lesz közelebb a kisbabákhoz, mint a nagyokhoz, még simán elképzelhető, hogy szülhetnékem támad. Most karrierista és lusta anya vagyok:) szóval mégis csak mentegetőztem:)

Magenta (törölt) 2009.11.19. 14:13:25

Nincs szükség mentegetőzésre, nekem könnyű, alszom éjszakánként, az első néhány hetet leszámítva. :)

Inkább érdekességként mondtam, hogy én meg pont azért élvezem annyira most a kicsivel, mert tudom, hogy milyen lesz (na, hát nagyjából) tizenx év múlva.

Viszont még egy terhességet meg első évet nem vállalnék be, az fix. :)
süti beállítások módosítása