Friss topikok

  • gy...: Kapsz a hozzászólásról emailt? (2023.03.29. 16:44) 10.20.
  • kutyáslány: Ez egy ilyen beszivecskezendo poszt. :-) (2018.06.23. 20:14) 06.20.
  • kutyáslány: Hogy vagy? Rendben vagy? Merre vagy? (2017.03.31. 08:40)
  • Vaga: Azok tényleg :) (2016.11.28. 18:59) 11.26
  • Vaga: EZ AZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Húzogatod jobbra? (2016.11.22. 19:38) 11.21.

2009.09.23. 11:11 winninger jolán

A munka, mint olyan

Reggel, mialatt egy nagy zacskó ropit akartam eltüntetni a frissen porszívózott szőnyegről, bekapcsolatm a tévét, nem is tudom, hogy mi lelt. Nem szoktam, ráadásul valami reggeli kereskedelmi szarba léptem, egy kis agyrágógumi, gondoltam. Na, kérem szépen, van egy új műsor esténként, mint megtudtam, amiben celebek dolgoznak. Aztakurva. Arról szól, hogy különböző munkában próbálják ki magukat, erről pedig reggel nyilatkoznak, hogy milyen volt nekik az a néhány ritka pillanat. Mielőtt a ropi mellé hánytam volna, kikapcsoltam. Tényleg nézik ezt sokan? Miután hazajönnek a fröccsöntőből, 10 óra meló után, leülnek a tévé elé és nem tudnak felállni, olyan fáradtak, de jót röhögnek azon a sok kis köcsögön, hogy "Jé, de vicces, hogy dolgoznak, olyan furcsa lehet nekik. Gizi, hozzá egy sört!"

Akarok én a médiában dolgozni tényleg? Nem kellene messze, Ausztráliába menni, oda, ahol kevés az ember, s mondjuk füvön élnék, meg gazella húson?

Itt ragadom meg az alkalmat, hogy H. előtt levegyem a kalapom, ez a cikk idevaló és a maga nemében gyönyörű:)

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://vasmacs.blog.hu/api/trackback/id/tr211401420

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

peppermint 2009.09.23. 14:31:04

A cikkhez kapcsolódva eszembe jutott a Wondebra mindent elsöprő első óriásplakátos reklámdumája: "I can't cook. Who cares?" - miközben a műremek kebelfék mögött domborít az ottani dundika. :-)))
süti beállítások módosítása