Friss topikok

  • gy...: Kapsz a hozzászólásról emailt? (2023.03.29. 16:44) 10.20.
  • kutyáslány: Ez egy ilyen beszivecskezendo poszt. :-) (2018.06.23. 20:14) 06.20.
  • kutyáslány: Hogy vagy? Rendben vagy? Merre vagy? (2017.03.31. 08:40)
  • Vaga: Azok tényleg :) (2016.11.28. 18:59) 11.26
  • Vaga: EZ AZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Húzogatod jobbra? (2016.11.22. 19:38) 11.21.

2009.07.19. 13:17 winninger jolán

Újra a hálón

Megjöttünk, próbálok asszimilálódni a helyi viszonyokhoz, miközben a szervezetem megpróbál átállni a 36 fokról a 15-re. Jó volt, rövid volt, bár a kezdés nem volt egyszerű, kellett legalább négy nap, mire mindenki lelassított a másikhoz, idegesítettük egymást, sokan voltunk, mindenkinek volt véleménye és mindenkinek persze igaza is.

Gyermekeim Balatonon maradtak, férjemet elfújta a szél az Újvilágba, én meg itthon vagyok egyedül. Gondoltam elmegyek ma szórakozni, de kiürült a város, az ismerőseim és barátaim szétszóródtak a világban. Pedig van nálam egy kölcsön BMW, megfurikáztatnám, mindegy, max. kimegyek a piacra.

 

Jó volt elvágva a napi internet őrülettől, szabályosan furcsa most, hogy minden dől az arcomba, hihetetlen ez az információ áradat. A könyvemet a kéthetes nyaralás negyedik napján kiolvastam, két újsággal még elszöttyögtem néhány napot, aztán ott álltam információ éhesen. Első katarzisom egy angol nyelvű divatmagazin volt, aztán pedig egy Split-i újságos pultján talált Sun magazin.

 

 

Amúgy, hogy ne érezzem magam nagyon városinak, a lomtalanítás örömére kipakoltam egy csomó cuccot. Megkeményítettem magam és kivágtam a használhatatlan babakocsit, gyerekülést, kis biciklit, majdnem úgy éreztem magam, mint egy temetésen. Ahogy toltam ki a mózeskosaras kocsit, magamban sikoltgattam, hogy nem lehet, hogy csak ennyi volt a pici baba korszak, meg egyáltalán, hogy van ez, egyszer csak elmúlik minden. Miért nem tudom én feldolgozni ezeket a dolgokat...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://vasmacs.blog.hu/api/trackback/id/tr291254608

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása