Friss topikok

  • gy...: Kapsz a hozzászólásról emailt? (2023.03.29. 16:44) 10.20.
  • kutyáslány: Ez egy ilyen beszivecskezendo poszt. :-) (2018.06.23. 20:14) 06.20.
  • kutyáslány: Hogy vagy? Rendben vagy? Merre vagy? (2017.03.31. 08:40)
  • Vaga: Azok tényleg :) (2016.11.28. 18:59) 11.26
  • Vaga: EZ AZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Húzogatod jobbra? (2016.11.22. 19:38) 11.21.

2009.04.29. 15:42 winninger jolán

Más tarisznyája

Anyám mindig mondta, hogy ne irigyeljem más tarisznyáját, mert ki tudja, mi minden nehéz súly van benne, sosem gondolkoztam el rajta igazán. Van az oviban egy család, akinek a lányuk Pancsi csoporttársa volt néhány évig, a kisfiú meg az Andris csoportja mellé jár. Néhány éve, amikor a nagyok még picik voltak, irigykedve néztük a mamikkal a kislány anyukáját, aki hosszú combú, kiscsajos, szőke muff volt, nem az a kikent kifent fajta, hanem az az igazi jó nő, olyan szerényke ráadásul. Az apuka sem rossz, bár nekem nem jön be, de, s ezt egyik barátnőm mesélte, nagyon hajtottak régen rá a csajok, mert menő gyerek volt és jó partinak is bizonyult. Mindegy, a kép róluk az a "hú de jó nekik" volt, irigylésre méltó körülmények, stb. Kb. másfél éve csak a papát láttam a kölkökért jönni, mindig gondolkoztam is, hogy mi lehet ez a csaj, hogy sosem ér rá a gyerekekért jönni, biztos valami elfoglalt modell, avgy tököm tudja. Tegnap megtudtam, hogy azért nem jön a gyerekekért, mert több, mint egy éve meghalt. Ez az ő tarisznyája.

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://vasmacs.blog.hu/api/trackback/id/tr521093747

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Magenta (törölt) 2009.04.30. 08:56:06

És azt lehet tudni, hogy mi történt vele?

winninger jolán 2009.04.30. 23:43:49

Meg sajnos nem deritettem ki, de valahogy megkerdezem, eddig csak fel fullel hallottam es hirtelen kopni nyelni nem tudtam, mar harom napja nem tudom kiverni oket a fejembol. Borzaszto, na...

Magenta (törölt) 2009.05.03. 23:02:55

Van egy nagyon közeli baráti házaspár. Két hónapja született kislányuk, a lány múlt héten került kórházba tüdőembóliával. Úgy tűnik, megúszta, de... hát huhh.
süti beállítások módosítása