Friss topikok

  • gy...: Kapsz a hozzászólásról emailt? (2023.03.29. 16:44) 10.20.
  • kutyáslány: Ez egy ilyen beszivecskezendo poszt. :-) (2018.06.23. 20:14) 06.20.
  • kutyáslány: Hogy vagy? Rendben vagy? Merre vagy? (2017.03.31. 08:40)
  • Vaga: Azok tényleg :) (2016.11.28. 18:59) 11.26
  • Vaga: EZ AZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Húzogatod jobbra? (2016.11.22. 19:38) 11.21.

2016.04.15. 09:36 winninger jolán

04.15.

Bölcsesség P-ből: Azért foglalkoztatja és foglalkoztatta mindig is az embereket a világvége, mert az idő csak visszafele tűnik soknak. Szóval soha nem tudták elképzelni, már az ókorban sem, hogy az emberiség előtt még hosszú idő áll, mert mögöttük már annyi volt, ezért biztosan vége kell hogy legyen valahogy hamarosan.

És nem igaz?! Hihetetlen, hogy belőlem jött ki ez a gyerek (is) :D  (lábjágyzetként azért jegyezzük meg, hogy az idő állandó, múlt, jelen, jövő egy, szóval csak hogy tudjuk az alapköveinket és ne vesszünk el :DD)

Egyébként a héten megint brillíroztam, három hete kértem időpontot P-nek fogorvoshoz. Meg is jelentünk az adott helyen egy röpke szülői után, ahogy kell, amikor összedöbbentünk az aszisztenssel, hogy baszki fogszabályzásra foglaltam helyet és a lakcímkártyát is otthon hagytam. Elhajtott a nő, én meg gyorsan kértem időpontot a másik ajtó mögé, kicsit visszhangzott a hangom, ahogyan közeledtünk az ajtó két oldalán az újabb asszisztenssel, majd megszánt és beengedett minket. Már az ajtóban tolta a gyerek szájába az injekciót, aztán fúrt és kapart, én meg vert seregként menekültem ki. Ez van, mondjuk 15 éves gyerek kezét csak nem kell fognom, de azért átéreztem az apukák helyzetét, akik elájulnak szülés közben.

A csalánkiütés hétfőn tetőzött, úgy néztem ki, mint egy skarlátos. Kedd hajnalban mentem is vérvételre, feltankolva egy krigli vizelettel. Álltam máfél órát ezer ember között éhtlen-szomjan, majd Gizike a kisablaknál közölte, miért nem foglaltam időpontot (amikor volt olyan opció a kurva automatán, hogy időpont nélkül). Hiába, 10 év óta nagyot válltozott az egészségügy, de a háziorvos még mindig nem mondja, hogy időpontra kell menni ( mint ahogy az asztmámnál sem adott időben beutalót a tüdőgyógyászatra, mert a szteroid majd kinyír, mondta, majd egyszer csak az éjszakai ügyeleten pislogtam a vénás tüdőtágító alatt, miután majdnem megfulladtam). Mindegy is, kaptam egy sürgősségi időpontot jövő hét keddre, ha nem sürgősségi lenne, egy hónapra kaptam volna, most komolyan, csoda, hogy így nézünk ki egészségügyileg?! Egy hónap alatt a lappangó bajok elhatalmasodnak és az emberek 80 százalékának kurvára nincs pénze magánlaborba elmenni vérvételre... Mindenesetre önkritikát gyakoroltam mind a fogorvosnál, mind pedig a vérvételnél, igazi hülye ügyfél voltam, akiktől agyfaszt kapok bent. Megint tükörbe nézhettem.

Egyébként a kiütések a keddi laborkanossza után visszafogták magukat. Lehet, hogy a  kávé elhagyás miatt, vagy tényleg a könyvekhez igazodik a kórkép, miszerint 4-6 hét alatt elmúlik. És, a naaagy tanulság az, hogy a bőrünkön minden meglátszik, amit megeszünk. Miután két hete nem eszem-iszom semmiféle tejterméket, tartósítószert, színezéket, semmi adalékanyagot, sem cukrot és cukrosat, valamint tojást sem, szóval csak zöldséget, gyümölcsöt, olivaolajjal sült csirkét, azóta olyan sima a bőröm, mint még sosem (ahol nincs csalánkiütés. jó már nincs is). Szegény P is derekasan csinálja velem a kajálást, öcsi meg tojik rá és mi ketten, amikor eszi a jégkrémet, nyáladzva guvvadunk mellette. A következő lépés pedig a futás lesz. Most már tényleg. Vagy megkergetnek, vagy nem, de futok. És ezer évig élek. Sőt. Sosehalokmeg:D

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://vasmacs.blog.hu/api/trackback/id/tr68629704

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása