Friss topikok

  • gy...: Kapsz a hozzászólásról emailt? (2023.03.29. 16:44) 10.20.
  • kutyáslány: Ez egy ilyen beszivecskezendo poszt. :-) (2018.06.23. 20:14) 06.20.
  • kutyáslány: Hogy vagy? Rendben vagy? Merre vagy? (2017.03.31. 08:40)
  • Vaga: Azok tényleg :) (2016.11.28. 18:59) 11.26
  • Vaga: EZ AZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Húzogatod jobbra? (2016.11.22. 19:38) 11.21.

2016.03.13. 23:38 winninger jolán

03.13.

Összegezve a hetet.... gondoltam szuperanyu leszek és csinálok gnocchit. De igazit. Gyúrtam egy hóembernyit, majd menetközben rájöttem, hogy ezt egyenként kell mintáznom és méreteznem. És hogy ne ragadjon össze, posta fordultával, ötösével kell kifőznöm. És csak gyúrtam és mintáztam és főztem, és csöpögettem és gyurtam, mintáztam és főztem.... négy órát... majd megkóstolták és közölték, hogy elég lesz egy kisebb kanállal... Aztán gondoltam csinálok édesburgonya chipset... De az akkor jó, ha nagyon vékony, így legyalultam. Lecsöpögtettem, majd rájöttem, hogy kettő pillanat alatt szénné ég. Így kiderült, hogy kb. tíz darab sül ki egyszerre, öt másodperc alatt. Ezért tunkoltam a szeletekről a vizet, sütöttem őket, kivettem a serpenyőből, majd előlről...kettő órát. Majd megkóstoltuk és rájöttünk, hogy ez szörnyű... minek nekem könyha.

Aztán ma a létező leggazdagabb vendégünk jött, aki mindig csomó gyereket hoz, meg nőket is, szóval egy kiscsaj elé toltam a legédesebb mosolyommal a papírt, miszerint, töltsd ki légyszi és mivel még nem vagy 18, apa aláírja majd. Távozáskor kapitány közölte, hogy viki, ez a csaja volt........ rock and roll :DDDDD

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://vasmacs.blog.hu/api/trackback/id/tr958475058

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása