Friss topikok

  • gy...: Kapsz a hozzászólásról emailt? (2023.03.29. 16:44) 10.20.
  • kutyáslány: Ez egy ilyen beszivecskezendo poszt. :-) (2018.06.23. 20:14) 06.20.
  • kutyáslány: Hogy vagy? Rendben vagy? Merre vagy? (2017.03.31. 08:40)
  • Vaga: Azok tényleg :) (2016.11.28. 18:59) 11.26
  • Vaga: EZ AZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Húzogatod jobbra? (2016.11.22. 19:38) 11.21.

2012.09.20. 22:50 winninger jolán

A szürke ötven átverése... 18 hullahopp karika

Az van, hogy beleuntam a Világegyetem hatalmas összefüggéseibe és gondoltam átnyálazom a Szürket ötven árnyalatát. Pontosan a 60 százalékánál esett ki a kezemből, mindjárt elmondom, hogy miért, előtte viszont arra kérem a lányomat, ha idetévedne ne olvassa tovább. Vagy fene tudja, mondjuk négy év múlva...

Szóval az első szexjelenetnél még azt mondtam, hogy hmm. Még a negyediknél is, de aztán arra jutottam, hogy ha még egy iszonyatosan forró, gerjedt menetet végig kell olvasnom, forduljak fel. Ennek a könyvnek az alapján ugyanis lehetetlen, hogy valaha volt orgazmusom, sőt, az is lehet, hogy inkább nem is akarom, hogy legyen és ha még néhány oldalt el kellett volna olvasnom, talán még szexelni sem akarok többet.

Nem mondható el rólam, hogy prűd vagyok, sőt, igazán közel állok a szélsőségekhez. És most ne is beszéljünk a szado dolgokról, mert pont szarok a könyv ezen részére, nagy a világ, sok minden elfér benne. De ez a könyv basszus, több generációt is taccsra tesz, megkérdőjelezve a nők szexualitásra való alkalmasságát.

Ha egy tapasztalatlan lány olvassa, az első néhány real time szex után csalódik majd és azt gondolja, hogy vele biztosan valami baj van. Emlékszem, nekem olyan paráim voltak, hogy hogyan kerül majd le rólam egyszer csak a bugyi. Aztán persze lekerült, pedig nem vágta össze a jeleneteket egy rendező sem, de ha arra készültem volna, hogy ott fogok vonaglani az őrület határán, nagyot néztem volna. Különös tekintettel arra, hogy a pasik kb. 80 százaléka valljuk be, fölébed kerekedik, azt csókolom, tisztelet a kivételnek. Aztán ott vannak a szexet gyakorló lányok asszonyok, akik arra gondolnak, hogy a picsába, valami baj van velük, a szex jó, de hol van a zsinórban élvezés és az a tömény erotika, amiről éppen olvasnak. Akkor bukott meg a könyv, amikor hosszú oldalakon keresztül ecseteli, hogy a szűz leány az első aktusban egyik orgazmusból a másikba esik. Lányok asszonyok. Van ilyen? És ezzel mindent elmondtunk, üthetik, vághatják egymást még 500 oldalon keresztül, végülis csak a Romana össze bőrkötéses kiadása az egész.

Egyébként megértem, hogy az írót az Alkonyat ihlette, hogy ilyet ő is tud, és tényleg. Mert bár négy rohadt könyvön keresztül izgultunk, hogy Bellát derékra vágják, inkább hihető, hogy egy vámpír, aki csillog és tulajdon étvágyán kell túllépnie, hogy magáévá tegye őt, ez a szűzies vadság, azonnali orgazmus készség, egy olyan nőtől, aki magát sem érintette soha...

Na, kiírtam magamból. Bullshit. Kérlek benneteket, hogy soha ne áruljátok el, mi lett a könyv vége! Úgy vagyok vele, mint azzal a múltkori filmmel, mi is a címe, ja, P.S. I love you. Szóval befejezem magamban. Butler él és virul az én változatomban, a Szürke ötven árnyalatában pedig a végén közlik a szereplők, hogy az egész, csak vicc volt...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://vasmacs.blog.hu/api/trackback/id/tr54791548

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása