Friss topikok

  • gy...: Kapsz a hozzászólásról emailt? (2023.03.29. 16:44) 10.20.
  • kutyáslány: Ez egy ilyen beszivecskezendo poszt. :-) (2018.06.23. 20:14) 06.20.
  • kutyáslány: Hogy vagy? Rendben vagy? Merre vagy? (2017.03.31. 08:40)
  • Vaga: Azok tényleg :) (2016.11.28. 18:59) 11.26
  • Vaga: EZ AZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Húzogatod jobbra? (2016.11.22. 19:38) 11.21.

2011.12.12. 10:54 winninger jolán

Ilyen a rock

Halmozom az élvezeteket. Pénteken túlestünk Rocksztár Gy. koncertjén, ami olyan volt, mint egy igazi koncert. Hülyén hangzik, mert milyen lehetett volna, de azért meglepő is volt. Hamar túltettem rajta magam, hogy egy marék pasas a saját hatása alatt tobzódott, mert lányok várták őket a színpad mögött, érted, áááááá, miközben G-vel az emeleten kb. 10 percet voltunk, és lemaradtunk a fellépés végéről, Rocksztár Gy. pedig elázva és örömittasan került csak elő jó egy óra múlva. Egyébként színes este volt, maradt időm hajnalig mindenfélén elmélkedni, miközben kívülről néztem a mulatságot. Miért maradnak facéran a nők, és egyébként miért nem, valamint a húspiacról is felmerült bennem némi irodalmi gondolat. Nyilván már lehetett bennem valami, mert még mézesezni sem nagyon volt kedvem, így szombaton tömény takonnyal ébredtem. Vasárnap fel sem tudtam kelni, a klasszikus influenzás tünetekkel fetrengtem egész nap. Ez ám a luxus karácsony előtt...

Volt időm a tévét is bámulni, teljesen kiakaszt, hogy karácsony előtt két héttel miért úgy hívják a vásárlást, hogy utolsó pillanatban megrohanni a boltokat. Én még csak most kezdem, de baromira nem érzem úgy, hogy le lennék valamiről maradva. Ezt a tömeghisztériát... Egyébként ezt a pár napot légüres térben kaptam el, már leadtam az egyik adag anyagom, és a következő két hónap tervét is, de még nem kezdtem el írni. Szóval kivételesen jó volt az ütemezés.

Az óvodában megtáltosodtak, minden héten legalább két házon kívüli program van. Ez azért érdekes, mert folyamatosan torlódnak a külön foglalkozásokkal a dolgok, ráadásul Pannánál is sűrűsödik az élet. Még szerencse, hogy ő már figyelmeztet a közelgő eseményekre, néha azt sem tudom, hova kapkodjam a fejem, folyton attól félek, hogy valamit tényleg elfelejtünk. Ehhez képest hol van még a karácsony... Kb. 24 órát látok előre, utána homály...

Most megpróbálok felkelni, tegnap voltak olyan pillanataim, hogy úgy éreztem, beadom a kulcsot, pedig igazán kár lenne, pont most, amikor egy rocksztár mellett ébredhetek...

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://vasmacs.blog.hu/api/trackback/id/tr743457393

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása