Friss topikok

  • gy...: Kapsz a hozzászólásról emailt? (2023.03.29. 16:44) 10.20.
  • kutyáslány: Ez egy ilyen beszivecskezendo poszt. :-) (2018.06.23. 20:14) 06.20.
  • kutyáslány: Hogy vagy? Rendben vagy? Merre vagy? (2017.03.31. 08:40)
  • Vaga: Azok tényleg :) (2016.11.28. 18:59) 11.26
  • Vaga: EZ AZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Húzogatod jobbra? (2016.11.22. 19:38) 11.21.

2011.11.16. 15:15 winninger jolán

Rend és szám

Rendszámmal a kezemben ücsörögtem az okmányirodában, cirka 1 hónapra rá, hogy elvették a forgalmimat. A gyakorlatilag tök üres váróban csak nekem volt időpontom és csak én várakoztam legalább húsz percet, mindenki más, aki csak úgy jött, hogy csókolom, vannak-e ma ügyfélfogadás, mind mentek is tovább az ablakhoz.

Végül, hogy megkapjam azt a retkes forgalmit, gyártottam egy meghatalmazást, amivel úgy rohangáltam, mint egy közvéleménykutató, hogy valaki írja már alá szig számmal. Nehéz dolgom volt, mert utánam kihalt az okmányiroda.

Ma Jolika néni körülöttem suvickol és visszaadta a hitemet az időskori kapcsolatokhoz. Piruló arccal mesélte, hogy a férje gyertyákkal várja minden este, kicsit tátottam a számat és meggyőztem magam, hogy az lehetett ám csak a szerelem 40 éve. Na.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://vasmacs.blog.hu/api/trackback/id/tr863387352

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása