Friss topikok

  • gy...: Kapsz a hozzászólásról emailt? (2023.03.29. 16:44) 10.20.
  • kutyáslány: Ez egy ilyen beszivecskezendo poszt. :-) (2018.06.23. 20:14) 06.20.
  • kutyáslány: Hogy vagy? Rendben vagy? Merre vagy? (2017.03.31. 08:40)
  • Vaga: Azok tényleg :) (2016.11.28. 18:59) 11.26
  • Vaga: EZ AZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Húzogatod jobbra? (2016.11.22. 19:38) 11.21.

2011.09.22. 11:19 winninger jolán

Énposzt

Ha kinőttük a kamaszkori "mindenkinél jobb vagyok, különleges vagyok" korszakot, általában szeretjük azt érezni, hogy úgy általában egyformák vagyunk. Mert ettől könnyebb, hogy mindneki ugyan azzal a nyomorral küzd. Sokszor gondolkodtam már, hogy valami baj lehet velem, mert az ingerküszöböm valamitől igazán magasra került, ez pedig általában nem tesz boldoggá. Ez komoly kérdés, neki is szegeztem Gy-nek a konyhában, hogy miafaszért nem elég nekem, hogy megírom a hivatalos megírni valót, aztán örülök a gyerekeknek, a fűnek a kertben, hogy nő és boldoggá tesz, ha megetetem a főztömmel a családot. Ebből a háromból egy igaz, mert boldog vagyok a gyerekeimtől, de mindig kell mellé valami, a fű idén nem nőtt, a főzés pedig senkit sem tesz boldoggá a családból. Mindig kell valami plusz, amin jár az agyam, amit tervezhetek, amit csinálhatok, vágyok a sikerre és baromira zavar, ha nem onnan jön, ahonnan várom. Túl bonyolítom a dolgokat Gy. szerint, mert ettől jó. Csak hát olyan nehéz. Ez egyébként egy igazán polgárpukkasztó poszt, mert igazán sírhatnék arról, hogy drága a kenyér. Vagy drága a frank. És tényleg foglalkoztat, hogy előtörlesszünk-e, de az meg kit érdekel...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://vasmacs.blog.hu/api/trackback/id/tr633245464

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása