Friss topikok

  • gy...: Kapsz a hozzászólásról emailt? (2023.03.29. 16:44) 10.20.
  • kutyáslány: Ez egy ilyen beszivecskezendo poszt. :-) (2018.06.23. 20:14) 06.20.
  • kutyáslány: Hogy vagy? Rendben vagy? Merre vagy? (2017.03.31. 08:40)
  • Vaga: Azok tényleg :) (2016.11.28. 18:59) 11.26
  • Vaga: EZ AZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Húzogatod jobbra? (2016.11.22. 19:38) 11.21.

2011.08.10. 17:07 winninger jolán

Fél láb

Ma felhívott az egyik megbízóm. Elkezdte mondani, körítő szöveg, kapott a másik mebízótól egy hosszú levelet, .....sistergés. Ácsorogtam a lakás különböző helyein, hátha kitisztul a térerő, aztán elkezdtük hívogatni egymást. Kicsöngés után így folytatta: szóval erről van szó, majd egy zaklatott PR, cikk, youtube szavakkal tűzdelt megbízás valakinek, nem nekem , mert én ugye tele vagyok. Kis gondolkodás után, na jó, ez pusztán számviteli és marketing rész. Krákogás, csak hogy számíts a dolgokra, mondta, ha, esetleg. Én szinte meg sem szólaltam, kiválóan meggyőzte magát, egyelőre fingom sincs, hogy miről.  Szevasz.

Péntek délután megkaptam a terv leadásának határidejét, keddre. Ja, szinopszi is. De ne írjak hosszú mondatokat, mert sokszor értelmetlenek.( egyébként tényleg hosszú mondatokat írok). Szóval hárman dugjuk össze a fejünket, egy cseh ügynökség, egy szlovén megrendelő, akiről elképzelésem sincs, hogy hogyan olvassa a magyar cikkeimet, talán google fordító, és én.

Kicsit olyan ez, mint Gy. együttesi felkérése, hogy basszusgitározzon. Tegnap megkérdeztem tőle, hogy te, biztos tudják a többiek, hogy tényleg nem tudsz gitározni, nem csak szerénykedsz? Persze, mondta. Akkor ez az az eset, amikor egyetlen kétlábú színész sincs és a féllábúakat hívják? kérdeztem. ŐŐ, igen, mondta. Vagy csak a kinézet miatt kell állni a színpadon (csak szerényen:) ) Szóval nem is tudom, hogy ki a féllábú az én esetemben, de aszem egyelőre én.

5 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://vasmacs.blog.hu/api/trackback/id/tr633144016

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

peppermint 2011.08.18. 14:26:18

Poénkodtál a fél láb témával, aztán tessék.

Gy.. 2011.08.18. 17:02:46

Tényleg. Poénkodhatnál a lottó főnyereménnyel is.

peppermint 2011.08.18. 21:02:32

Egy próbát megér. :-)

winninger jolán 2011.08.23. 08:56:13

igen:) egyszer egy indexes fórumon még nagyon régen poénkodtam zambó jimmyn, hogy fejbelőhetné valaki, jó, hát paraszt dolog volt. erre nem fejbe lőtte magát pár hónapra rá, és tényleg...
süti beállítások módosítása