Friss topikok

  • gy...: Kapsz a hozzászólásról emailt? (2023.03.29. 16:44) 10.20.
  • kutyáslány: Ez egy ilyen beszivecskezendo poszt. :-) (2018.06.23. 20:14) 06.20.
  • kutyáslány: Hogy vagy? Rendben vagy? Merre vagy? (2017.03.31. 08:40)
  • Vaga: Azok tényleg :) (2016.11.28. 18:59) 11.26
  • Vaga: EZ AZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Húzogatod jobbra? (2016.11.22. 19:38) 11.21.

2011.06.14. 08:09 winninger jolán

Este- kérdések és válaszok

Nem szeretem a vitákat  a világhálóra szőni, de erre a kérdésre választ várok, de komolyan.

Pénteken kávézni mentem a faluba, nagyon régóta előszőr. Gy. későn jött haza, meg is csúsztam a dolgaimmal, az esti otthoni programjukat és a saját kényelmemet biztosítva, feldobtam, hogy mi lenne, ha bevinnének és kidobnának az Oktogonon, utána nyalhatnának egy fagyit. Ki is tettek és először még nagyon vicces volt, amikor összefutottunk a családommal, aztán, amikor beültünk a többiekkel, csak kicsit lepődtem meg, hogy a két gyerek boldogan berohan hozzám a füstös kávézóba. Dehát sírtak utánad, mondta bárgyú arccal Gy. Amikor harmadszorra mászott rám Andris, egy órán belül, hogy anya, gyere, hiányzol, a bárgyú mosolyú Gy. pedig kintről nézett be, hogy mit csináljon, ha az anyjukhoz akarnak menni, akkor valami elszakadt. Azóta fel-fel jön a téma, miszerint én mennyire dög vagyok, hogy nem örülök a gyerekeimnek, én pedig azon gondolkodom, hogy valahol nagyot tévedhettem egyszer, ha nem is sejti, mi a bajom. A havi egyszeri szabad estémen általában sokmindennek szeretem képzelni magam, legkevésbé annak, hogy anyuka vagyok, aki után nyígnek a kölykök. Aztán ki tudja, lehet, hogy nincs igazam, már miért lenne, de biztosan nekem is el kellene vinnem a Rádayba a két gyereket valamelyik este, miközben a Jó Nő Felfogó Gáton belül iszogat boldogan Gy. a haverjaival. Kár, hogy nem sírnak a gyerekek utána. Meg különben sem szórakozni jár oda...

Szóval válaszokat keresek,

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://vasmacs.blog.hu/api/trackback/id/tr892982312

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

peppermint 2011.06.14. 12:38:48

Nem veszhetünk el önmagunk számára mint nő (nem anya, nem feleség). És ennek a határait időnként meg kell védeni. Erről írtam én is a régi blogon nemrég. Nem könnyű...
süti beállítások módosítása