Friss topikok

  • gy...: Kapsz a hozzászólásról emailt? (2023.03.29. 16:44) 10.20.
  • kutyáslány: Ez egy ilyen beszivecskezendo poszt. :-) (2018.06.23. 20:14) 06.20.
  • kutyáslány: Hogy vagy? Rendben vagy? Merre vagy? (2017.03.31. 08:40)
  • Vaga: Azok tényleg :) (2016.11.28. 18:59) 11.26
  • Vaga: EZ AZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Húzogatod jobbra? (2016.11.22. 19:38) 11.21.

2011.03.21. 18:08 winninger jolán

Lomi

Május 1-ig áll a sátortábori hangulat. Ma volt a nyitás, amit három nap intenzív pakolás előzött meg, s nem tudom, hogy jelent-e valamit, de csak ma háromszor néztem rá a naptárra, miután négykor megérkeztem a Bakonyból. Pedig most könnyű, Bundi a nagyszülői kényeztetést élvezi, így legalább csak egy fő fekszik a földön. Jövő héttől már én is Gy. sorsára jutok...

Egyébként a macska sem érti a helyzetet, egyfolytában nyávog és ostoba képpel bámul a lezárt részekre, a maradék negyvenakárhány négyzetméter kevésnek tűnik neki.

Itt volt az ideje az egész ház lomok utáni felkutatásának is. A ruháimat gyilkosan leredukáltam egy, azaz EGY sor ruhára, így, bár takarékos üzemmódra kell váltani a felújítás miatt, frissíthetek az 1990-es módin. Jelenleg 15 zsák mindenféle, egészen kicsit és kicsit többet fontolgatott cucc figyel a teraszon, de megkeményítettem a lelkem, ami az elmúlt 5 évben kurvára nem kellett, azok nélkül az elkövetkező időkben is megleszünk. Egyébként nem az ódivatú ruháimmal (és különben kifogyott méretekkel bebebe) van tele ennyi zsák, hanem 14 év mindenféle cuccával.

A saját tiniszobám például szinte érintetlenül röppent át a a hajdani hat négyzetméterről. Hát igen, nemcsak olyan dolgokkal kellett szemebnéznem, amikre nem is emlékeztem, hanem olyanokkal is, amiket el sem tudtam már magamról képzelni, nos, igen, az idő megszépíti az emlékeket. Kiválóan tükrözi a jellemünket, bármennyire is szekálom Gy-t, hogy míg az én emlélimet kábé kanállal kellett A-ból B-be átmozgatni és inkább egy homeless szatyortartalmával azonos (valamiért eltett cigis doboz, rágóspapír, órai levelezés golyóba gyűrve, stb.), addig Gy. mániákus rendben archivált. Amikor én még a nevemet sem tudtam, neki határidőnaplója is volt, minek köszönhetően pontosíthattuk az első randinkat, az előttem lévő lány első randiját, valamint az előttem lévő gyakorlatilag összes lány és fiú (más célból) feljegyzett időpontját, szülinapját, a különböző vizsgák és egyéb fontos teendők dátumait egészen másfél évtizeddel ezelőttig. S hogy milyen időutazni egy köbméter emlék fölött? Kicsit giccses film, nagymamás csipketerítő hangulat, idétlen kamaszvigyor...Még 20 év és csak nyugtatóval szabad időutazni...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://vasmacs.blog.hu/api/trackback/id/tr572759746

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása