Friss topikok

  • gy...: Kapsz a hozzászólásról emailt? (2023.03.29. 16:44) 10.20.
  • kutyáslány: Ez egy ilyen beszivecskezendo poszt. :-) (2018.06.23. 20:14) 06.20.
  • kutyáslány: Hogy vagy? Rendben vagy? Merre vagy? (2017.03.31. 08:40)
  • Vaga: Azok tényleg :) (2016.11.28. 18:59) 11.26
  • Vaga: EZ AZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Húzogatod jobbra? (2016.11.22. 19:38) 11.21.

2011.02.15. 14:56 winninger jolán

Isa por és homu

Tegnap derült égből elkezdtünk felújítani. Annyira váratlanul ért, hogy ki sem pakoltam semmit az illetékes fürdőből, mert azt hittem, csak felmérés lesz. Este tízig takarítottam végül a finom porral beterített lakást, minden játékra és tárgyra tekintettel, mely az asztmámnak sem tett jót, ráadásul elgurult a gyógyszerem is. Fingom nincs hová került a puff, 10-től éjfélig felváltva kerestük Gy-vel. Jó szar volt, ráadásul mehettem újat feliratni a tüdőgondozóba, mint a hülye, úgy néztek rám, hogy hogy lehet egy asztma sprayt elhagyni. Hát így, nincs olyan pontja a rohadt lakásnak, ahol nem néztük volna meg. Ráadásul a saját dokim beteg, így időpont nélkül lógattam a lábam egész délelőtt a váróban, ahelyett, hogy nyári játékokat szövegeztem volna, de hát mire való az éjszaka... A két fürdőszoba egyébként csodálatos lesz, külön külön is.

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://vasmacs.blog.hu/api/trackback/id/tr512662996

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása