Friss topikok

  • gy...: Kapsz a hozzászólásról emailt? (2023.03.29. 16:44) 10.20.
  • kutyáslány: Ez egy ilyen beszivecskezendo poszt. :-) (2018.06.23. 20:14) 06.20.
  • kutyáslány: Hogy vagy? Rendben vagy? Merre vagy? (2017.03.31. 08:40)
  • Vaga: Azok tényleg :) (2016.11.28. 18:59) 11.26
  • Vaga: EZ AZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Húzogatod jobbra? (2016.11.22. 19:38) 11.21.

2011.02.02. 18:40 winninger jolán

Elgurult

Hogy teljes legyen az influenza lefedettségünk, ezen a héten Gy. nyomja itthon az ágyat. Nem is haladok semmit a dolgaimmal, igaz, tegnap vidéken voltam. Mint kiderült, lehet, hogy fölöslegesen, mert már megírták azt a helyet, de mindegy, legalább mamát érintettem útközben.

Ma reggel, miközben Andrist öltöztettem az oviban, az egyik ovó néni rontott be, hogy valakinek az utója gurul az úton. Vajon kié lehetett... Futottam, mint egy hülye, szerencsére egy apuka eléállt, így semmi nem történt. Égtem, mint állat, ráadásul úgy befulladtam, hogy alig értem haza a puffig.

Egyébként hol így vagyok, hol úgy, általában bírható, csak a kialvatlanság készít ki. Meg a melegfrontok. Tegnap mondták is, hogy jó szarul nézek ki, ettől persze még jobb most.  

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://vasmacs.blog.hu/api/trackback/id/tr612634099

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása